Zobrazit minimální záznam

Marketing innovation of Squash Sport
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorJerieová, Berenika
dc.date.accessioned2017-05-15T23:36:07Z
dc.date.available2017-05-15T23:36:07Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53860
dc.description.abstractNázev: Inovace marketingu sportovního centra Squash Sport Cíle: Náplní práce je porovnání současné situace dvou sportovních zařízení, která byla založena ve stejné době podle podobné koncepce. Cílem práce je na základě nalezených rozdílů podat návrhy na zlepšení méně úspěšného zařízení. Metody: V této bakalářské práci byla použita komparativní metoda, a to na základě předchozího pozorování a konzultací s vedoucími sportovních zařízení. Výsledky: Výsledky jsou zpracovány v tabulkách. Z celkového porovnání vyplynuly hlavní rozdíly mezi srovnávanými zařízeními, které byly podkladem pro následné návrhy na zlepšení méně úspěšného zřízení. Klíčová slova: sportovní zařízení, marketingový mix, komparativní analýzacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing innovation of Squash Sport Objectives: The aim of this thesis is to compare the current situation of two sports facilities, which were established at the same time and based on a similar concept. The objective is to propose measures to improve the situation of the less successful sports facility. Methods: In this thesis was used comparative analysis based on previous observation. Results: The results are presented in tables. The overall comparison revealed the main differences between compared facilities. These findings were used for the less prosperous facility improvement suggestions as follows. Keywords: sports facilities, marketing mix, comparative analysisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní zařízenícs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomparativní analýzacs_CZ
dc.subjectsports facilitiesen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcomparative analysisen_US
dc.titleInovace marketingu sportovního centra Squash Sportcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-05-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId125279
dc.title.translatedMarketing innovation of Squash Sporten_US
dc.contributor.refereeOmcirk, Vilém
dc.identifier.aleph001587477
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Inovace marketingu sportovního centra Squash Sport Cíle: Náplní práce je porovnání současné situace dvou sportovních zařízení, která byla založena ve stejné době podle podobné koncepce. Cílem práce je na základě nalezených rozdílů podat návrhy na zlepšení méně úspěšného zařízení. Metody: V této bakalářské práci byla použita komparativní metoda, a to na základě předchozího pozorování a konzultací s vedoucími sportovních zařízení. Výsledky: Výsledky jsou zpracovány v tabulkách. Z celkového porovnání vyplynuly hlavní rozdíly mezi srovnávanými zařízeními, které byly podkladem pro následné návrhy na zlepšení méně úspěšného zřízení. Klíčová slova: sportovní zařízení, marketingový mix, komparativní analýzacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing innovation of Squash Sport Objectives: The aim of this thesis is to compare the current situation of two sports facilities, which were established at the same time and based on a similar concept. The objective is to propose measures to improve the situation of the less successful sports facility. Methods: In this thesis was used comparative analysis based on previous observation. Results: The results are presented in tables. The overall comparison revealed the main differences between compared facilities. These findings were used for the less prosperous facility improvement suggestions as follows. Keywords: sports facilities, marketing mix, comparative analysisen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990015874770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV