dc.contributor.advisor | Fialová, Irena | |
dc.creator | Hrabák, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T23:33:58Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T23:33:58Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/53854 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vedle mapování dostupnosti učebnic pro předměty z rodiny informačních a komunikačních technologií pro žáky ve věku prvního stupně základní školy, především hodnocení jejich kvality se stanovením hodnotících kritérií. V praktické části jsou evaluovány dostupné učebnice vhodné pro výuku na 1. stupni základní školy. Dále jsou porovnávány zjištěné názory a postoje lektorů a učitelů k dostupným učebnicím a dalším výukovým materiálům. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The purpose of this bachelor thesis is - besides mapping the availability of information and communication technology textbooks for pupils of the first stage of primary schools - mainly to evaluate their quality and to set evaluating criteria for them. Available textbooks suitable for teaching at the first stage of primary school are evaluated in the practical part of this work. In conclusion, the found opinions and attitudes of lecturers and teachers on available textbooks and other teaching materials are compared. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | učebnice | cs_CZ |
dc.subject | 1. stupeň | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | obtížnost textu | cs_CZ |
dc.subject | počítač | cs_CZ |
dc.subject | textbook | en_US |
dc.subject | primary schools | en_US |
dc.subject | evaluation | en_US |
dc.subject | difficulty of the text | en_US |
dc.subject | computer | en_US |
dc.title | Hodnocení učebnic a dalších výukových materiálů pro výuku informatiky na 1. stupni základní školy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-17 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 121799 | |
dc.title.translated | Review of the textbooks and of other teaching materials for computer classes at primary schools | en_US |
dc.contributor.referee | Vaňková, Petra | |
dc.identifier.aleph | 001604035 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information Technology Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information Technology Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem bakalářské práce je vedle mapování dostupnosti učebnic pro předměty z rodiny informačních a komunikačních technologií pro žáky ve věku prvního stupně základní školy, především hodnocení jejich kvality se stanovením hodnotících kritérií. V praktické části jsou evaluovány dostupné učebnice vhodné pro výuku na 1. stupni základní školy. Dále jsou porovnávány zjištěné názory a postoje lektorů a učitelů k dostupným učebnicím a dalším výukovým materiálům. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The purpose of this bachelor thesis is - besides mapping the availability of information and communication technology textbooks for pupils of the first stage of primary schools - mainly to evaluate their quality and to set evaluating criteria for them. Available textbooks suitable for teaching at the first stage of primary school are evaluated in the practical part of this work. In conclusion, the found opinions and attitudes of lecturers and teachers on available textbooks and other teaching materials are compared. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016040350106986 | |