Show simple item record

Marketing communication of the club TJ JM Pedro Perez Chodov toward the fans
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorNoha, Jakub
dc.date.accessioned2017-05-15T23:19:54Z
dc.date.available2017-05-15T23:19:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53798
dc.description.abstractNázev práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.cs_CZ
dc.description.abstractTitle of the thesis: Marketing communication of the club TJ Pedro Pérez Chodov toward the fans Objectives: The main objective of the thesis is to determine the current situation of marketing communication of the club Pedro Pérez Chodov toward the fans and point to the proposals, which would lead to its improvement. Methods: Written interview, personal interview, situation analysis, evaluation and interpretation of facts. Results: By using the information obtained from the research, there was found, that the current marketing communication of the club TJ JM Pedro Pérez Chodov is sufficient. Despite the fact, there are still some areas for progress. Therefore there are presented proposals that could lead to an improvement of the current marketing communication toward the fans. Key words: Floorball, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fans, marketing communication, situation analysis, personal interview, written interview.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectFlorbalcs_CZ
dc.subjectTJ JM Pedro Perez Chodovcs_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectsituační analýzacs_CZ
dc.subjectosobní dotazovánícs_CZ
dc.subjectpísemné dotazovánícs_CZ
dc.subjectFloorballen_US
dc.subjectTJ JM Pedro Perez Chodoven_US
dc.subjectfansen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectsituation analysisen_US
dc.subjectpersonal interviewen_US
dc.subjectwritten interviewen_US
dc.titleMarketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškůmcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId126672
dc.title.translatedMarketing communication of the club TJ JM Pedro Perez Chodov toward the fansen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001675778
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.cs_CZ
uk.abstract.enTitle of the thesis: Marketing communication of the club TJ Pedro Pérez Chodov toward the fans Objectives: The main objective of the thesis is to determine the current situation of marketing communication of the club Pedro Pérez Chodov toward the fans and point to the proposals, which would lead to its improvement. Methods: Written interview, personal interview, situation analysis, evaluation and interpretation of facts. Results: By using the information obtained from the research, there was found, that the current marketing communication of the club TJ JM Pedro Pérez Chodov is sufficient. Despite the fact, there are still some areas for progress. Therefore there are presented proposals that could lead to an improvement of the current marketing communication toward the fans. Key words: Floorball, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fans, marketing communication, situation analysis, personal interview, written interview.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV