dc.contributor.advisor | Dvořáková, Hana | |
dc.creator | Račanová, Pavlína | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T22:49:06Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T22:49:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/53698 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou pohybových činností předškolních dětí. Pohyb je zde postaven do roviny důležitého aspektu v celostním vývoji předškolního dítěte, jehož absence může tento vývoj ohrozit. V teoretické části práce jsou definovány pojmy pohyb, základní pohybové dovednosti a zmapován jejich vývoj se zaměřením na specifika předškolního věku. Přibližuje rovněž postavení pohybových činností v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou porovnány výsledky motorického testu předškolních dětí z vybraných mateřských škol a vyhodnoceny ve vztahu k jejich podmínkám. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis deals with the issue of the movement activities of pre-school age children. Movement is built into the plane of an important aspect in the holistic development of the pre- school age child whose absence may endanger this development. In the theoretical part are defined terms of movement, basic motor skills and mapping their development with a focus on the specifics of pre-school age. Also the position of the movement activity is approaching in pre-school education. The practical section compares the results of motor test pre-school age children from selected kindergarten and evaluated in relation to their conditions. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Pohyb | cs_CZ |
dc.subject | pohybové činnosti | cs_CZ |
dc.subject | základní motorika | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | předškolní vzdělávání; | cs_CZ |
dc.subject | Motion | en_US |
dc.subject | movement activities | en_US |
dc.subject | basic motor skills | en_US |
dc.subject | pre-school age | en_US |
dc.subject | pre-school education; | en_US |
dc.title | Úroveň základních motorických dovedností předškolních dětí ve vztahu k podmínkám mateřské školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-01-09 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 105238 | |
dc.title.translated | Level of basic motor skills of pre-school age children in relation to the conditions of the kindergarten | en_US |
dc.contributor.referee | Kuhnová, Věra | |
dc.identifier.aleph | 001674935 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá problematikou pohybových činností předškolních dětí. Pohyb je zde postaven do roviny důležitého aspektu v celostním vývoji předškolního dítěte, jehož absence může tento vývoj ohrozit. V teoretické části práce jsou definovány pojmy pohyb, základní pohybové dovednosti a zmapován jejich vývoj se zaměřením na specifika předškolního věku. Přibližuje rovněž postavení pohybových činností v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou porovnány výsledky motorického testu předškolních dětí z vybraných mateřských škol a vyhodnoceny ve vztahu k jejich podmínkám. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis deals with the issue of the movement activities of pre-school age children. Movement is built into the plane of an important aspect in the holistic development of the pre- school age child whose absence may endanger this development. In the theoretical part are defined terms of movement, basic motor skills and mapping their development with a focus on the specifics of pre-school age. Also the position of the movement activity is approaching in pre-school education. The practical section compares the results of motor test pre-school age children from selected kindergarten and evaluated in relation to their conditions. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016749350106986 | |