Show simple item record

Typ prodeje v internetových aukcích: Empirická evidence z prodejů iPad2 na eBay
dc.contributor.advisorGregor, Martin
dc.creatorBaránek, Bruno
dc.date.accessioned2020-02-14T13:26:33Z
dc.date.available2020-02-14T13:26:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53513
dc.description.abstractThis thesis studies sales of iPads 2 on eBay. We examine the determinants of the choice of particular sales design among sellers and the effect of this design on probability of sale and price. There is not a difference in prices among fixed price sales and auctions, however posted price sales have lower probability of being sold. BIN option in auctions does not affect their outcome. We also found that higher minimum bids increase price and decrease probability of sale.en_US
dc.description.abstractTato práce studuje prodeje tabletů iPad 2 na eBay. Zkoumáme výběr designu prodeje a jeho efekt na pravděpodobnost prodeje a finální cenu. Nenašli jsme rozdíl v cenách při prodeji v aukci a pomocí prodejů s fixními cenami. Obchody s fixními cenami měly menší pravděpodobnost úspěšného prodeje. Možnost BIN neovlivňuje výsledek aukce. Také jsme zjistili, že větší minimální nabídka zvyšuje konečnou cenu a snižuje pravděpodobnost prodeje.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleSales Design in Online Auctions: Evidence from iPad 2 Sales on eBayen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-17
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId124870
dc.title.translatedTyp prodeje v internetových aukcích: Empirická evidence z prodejů iPad2 na eBaycs_CZ
dc.contributor.refereeBobková, Božena
dc.identifier.aleph001600724
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce studuje prodeje tabletů iPad 2 na eBay. Zkoumáme výběr designu prodeje a jeho efekt na pravděpodobnost prodeje a finální cenu. Nenašli jsme rozdíl v cenách při prodeji v aukci a pomocí prodejů s fixními cenami. Obchody s fixními cenami měly menší pravděpodobnost úspěšného prodeje. Možnost BIN neovlivňuje výsledek aukce. Také jsme zjistili, že větší minimální nabídka zvyšuje konečnou cenu a snižuje pravděpodobnost prodeje.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis studies sales of iPads 2 on eBay. We examine the determinants of the choice of particular sales design among sellers and the effect of this design on probability of sale and price. There is not a difference in prices among fixed price sales and auctions, however posted price sales have lower probability of being sold. BIN option in auctions does not affect their outcome. We also found that higher minimum bids increase price and decrease probability of sale.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV