Show simple item record

Possibilities of using therapies for children with combined disabilities during preschool age
dc.contributor.advisorŠumníková, Pavlína
dc.creatorVorlová, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-15T21:13:35Z
dc.date.available2017-05-15T21:13:35Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53408
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi využití terapií u předškolních dětí s kombinovanými vadami ve speciálních mateřských školách a běžných mateřských školách se speciálními třídami. Přináší přehled terapií, které se na školách vyskytují nejvíce. Na základě teoretických poznatků o jednotlivých terapiích mapuje, jak jsou začleněny do výchovně vzdělávacího procesu v mateřských školách. Analýza dotazníkového šetření poukazuje na nedostatky, které byly podkladem k vytvoření návrhu na zefektivnění terapií v těchto zařízeních.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies which mostly occur in schools. Based on the theoretical knowledge about single therapies identifies, how are integrated into the educational process in kindergartens. The analysis of the questionnaire survey highlights the shortcomings, that were the basis for a proposal to streamline therapies in these facilities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectdítěcs_CZ
dc.subjectterapiecs_CZ
dc.subjectterapeutcs_CZ
dc.subjectkombinované vadycs_CZ
dc.subjectmentální retardacecs_CZ
dc.subjectdětská mozková obrnacs_CZ
dc.subjectautismuscs_CZ
dc.subjectepilepsiecs_CZ
dc.subjectmuzikoterapiecs_CZ
dc.subjectarteterapiecs_CZ
dc.subjectergoterapiecs_CZ
dc.subjectSnoezelencs_CZ
dc.subjectcanisterapiecs_CZ
dc.subjecthipoterapiecs_CZ
dc.subjectnursery schoolen_US
dc.subjectchilden_US
dc.subjecttherapyen_US
dc.subjecttherapisten_US
dc.subjectmultiple disabilitiesen_US
dc.subjectmental retardationen_US
dc.subjectinfantile cerebral paralysisen_US
dc.subjectautismen_US
dc.subjectepilepsyen_US
dc.subjectmusic therapyen_US
dc.subjectart therapyen_US
dc.subjectoccupational therapyen_US
dc.subjectSnoezelenen_US
dc.subjectcanistherapyen_US
dc.subjecthippotherapyen_US
dc.titleMožnosti využití terapií u dětí s kombinovanými vadami v předškolním věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-11
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId111129
dc.title.translatedPossibilities of using therapies for children with combined disabilities during preschool ageen_US
dc.contributor.refereeValešová Malecová, Barbara
dc.identifier.aleph001595799
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá možnostmi využití terapií u předškolních dětí s kombinovanými vadami ve speciálních mateřských školách a běžných mateřských školách se speciálními třídami. Přináší přehled terapií, které se na školách vyskytují nejvíce. Na základě teoretických poznatků o jednotlivých terapiích mapuje, jak jsou začleněny do výchovně vzdělávacího procesu v mateřských školách. Analýza dotazníkového šetření poukazuje na nedostatky, které byly podkladem k vytvoření návrhu na zefektivnění terapií v těchto zařízeních.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies which mostly occur in schools. Based on the theoretical knowledge about single therapies identifies, how are integrated into the educational process in kindergartens. The analysis of the questionnaire survey highlights the shortcomings, that were the basis for a proposal to streamline therapies in these facilities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015957990106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV