dc.contributor.advisor | Šumníková, Pavlína | |
dc.creator | Vorlová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T21:13:35Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T21:13:35Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/53408 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá možnostmi využití terapií u předškolních dětí s kombinovanými vadami ve speciálních mateřských školách a běžných mateřských školách se speciálními třídami. Přináší přehled terapií, které se na školách vyskytují nejvíce. Na základě teoretických poznatků o jednotlivých terapiích mapuje, jak jsou začleněny do výchovně vzdělávacího procesu v mateřských školách. Analýza dotazníkového šetření poukazuje na nedostatky, které byly podkladem k vytvoření návrhu na zefektivnění terapií v těchto zařízeních. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies which mostly occur in schools. Based on the theoretical knowledge about single therapies identifies, how are integrated into the educational process in kindergartens. The analysis of the questionnaire survey highlights the shortcomings, that were the basis for a proposal to streamline therapies in these facilities. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | dítě | cs_CZ |
dc.subject | terapie | cs_CZ |
dc.subject | terapeut | cs_CZ |
dc.subject | kombinované vady | cs_CZ |
dc.subject | mentální retardace | cs_CZ |
dc.subject | dětská mozková obrna | cs_CZ |
dc.subject | autismus | cs_CZ |
dc.subject | epilepsie | cs_CZ |
dc.subject | muzikoterapie | cs_CZ |
dc.subject | arteterapie | cs_CZ |
dc.subject | ergoterapie | cs_CZ |
dc.subject | Snoezelen | cs_CZ |
dc.subject | canisterapie | cs_CZ |
dc.subject | hipoterapie | cs_CZ |
dc.subject | nursery school | en_US |
dc.subject | child | en_US |
dc.subject | therapy | en_US |
dc.subject | therapist | en_US |
dc.subject | multiple disabilities | en_US |
dc.subject | mental retardation | en_US |
dc.subject | infantile cerebral paralysis | en_US |
dc.subject | autism | en_US |
dc.subject | epilepsy | en_US |
dc.subject | music therapy | en_US |
dc.subject | art therapy | en_US |
dc.subject | occupational therapy | en_US |
dc.subject | Snoezelen | en_US |
dc.subject | canistherapy | en_US |
dc.subject | hippotherapy | en_US |
dc.title | Možnosti využití terapií u dětí s kombinovanými vadami v předškolním věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-11 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 111129 | |
dc.title.translated | Possibilities of using therapies for children with combined disabilities during preschool age | en_US |
dc.contributor.referee | Valešová Malecová, Barbara | |
dc.identifier.aleph | 001595799 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá možnostmi využití terapií u předškolních dětí s kombinovanými vadami ve speciálních mateřských školách a běžných mateřských školách se speciálními třídami. Přináší přehled terapií, které se na školách vyskytují nejvíce. Na základě teoretických poznatků o jednotlivých terapiích mapuje, jak jsou začleněny do výchovně vzdělávacího procesu v mateřských školách. Analýza dotazníkového šetření poukazuje na nedostatky, které byly podkladem k vytvoření návrhu na zefektivnění terapií v těchto zařízeních. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies which mostly occur in schools. Based on the theoretical knowledge about single therapies identifies, how are integrated into the educational process in kindergartens. The analysis of the questionnaire survey highlights the shortcomings, that were the basis for a proposal to streamline therapies in these facilities. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015957990106986 | |