Show simple item record

Financing of Universities
dc.contributor.advisorTichá, Milena
dc.creatorGrechová, Veronika
dc.date.accessioned2021-03-25T09:31:23Z
dc.date.available2021-03-25T09:31:23Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52846
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the analysis and evaluation of the tertiary education in the Czech Republic. First the tertiary education is being characterized in it, its system, classification and its role in education. Then I take heed of financing of the tertiary education, its organizing at either public or private universities. Next, the reform of tertiary education is introduced. Particular quantitative data are analysed in a period between 2007 - 2011, when there is evaluating the development of number of students at universities, and the development of financing university education from the state and regional budget.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na rozbor a zhodnocení terciárního vzdělávání v České republice. Nejprve je v ní charakterizováno terciární vzdělávání, jeho systém, klasifikace a role ve vzdělávání. Dále je pozornost věnována financování terciárního vzdělávání, jeho organizaci, a to jak na veřejných, tak na soukromých vysokých školách. Následně je představena reforma terciárního vzdělávání. Konkrétní kvantitativní data jsou pak rozebrána v období let 2007 až 2011, kdy je hodnocen vývoj počtu studentů na vysokých školách, vývoj počtu vysokých škol a vývoj financování vysokoškolského vzdělávání ze státního a územního rozpočtu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectfinancingen_US
dc.subjectuniversitiesen_US
dc.subjectschoolsen_US
dc.subjectfinancovánícs_CZ
dc.subjectvysoké školstvícs_CZ
dc.subjectškolycs_CZ
dc.titleFinancování vysokého školstvícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-10
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId95929
dc.title.translatedFinancing of Universitiesen_US
dc.contributor.refereeJirásková, Věra
dc.identifier.aleph001595352
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy německý jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools German language - Foundations of Humanitiesen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy německý jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools German language - Foundations of Humanitiesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na rozbor a zhodnocení terciárního vzdělávání v České republice. Nejprve je v ní charakterizováno terciární vzdělávání, jeho systém, klasifikace a role ve vzdělávání. Dále je pozornost věnována financování terciárního vzdělávání, jeho organizaci, a to jak na veřejných, tak na soukromých vysokých školách. Následně je představena reforma terciárního vzdělávání. Konkrétní kvantitativní data jsou pak rozebrána v období let 2007 až 2011, kdy je hodnocen vývoj počtu studentů na vysokých školách, vývoj počtu vysokých škol a vývoj financování vysokoškolského vzdělávání ze státního a územního rozpočtu.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis is focused on the analysis and evaluation of the tertiary education in the Czech Republic. First the tertiary education is being characterized in it, its system, classification and its role in education. Then I take heed of financing of the tertiary education, its organizing at either public or private universities. Next, the reform of tertiary education is introduced. Particular quantitative data are analysed in a period between 2007 - 2011, when there is evaluating the development of number of students at universities, and the development of financing university education from the state and regional budget.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantTichá, Milena
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV