Zobrazit minimální záznam

Secondary Teacher Preparation In the Field of Global Development Education
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorKozlíková, Petra
dc.date.accessioned2017-05-15T18:07:56Z
dc.date.available2017-05-15T18:07:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52748
dc.description.abstractCílem práce byla prezentace dosavadních poznatků z oblasti globálního rozvojového vzdělávání, kdy v teoretické části jsem charakterizovala globální rozvojové vzdělávání v rovině definice, cílů, principů a témat. Představili jsme si Národní strategii globálního rozvojového vzdělávání pro roky 2011 - 2015 a nevládní neziskové organizace. Vysvětlili jsme si globální rozvojové vzdělání ve vztahu k rámcovým vzdělávacím programům pro gymnaziální a odborné vzdělání a jeho povinných součástí. Na praktických ukázkách jsme si ukázali kulturně - standardní a transkulturní přístup. Praktická část nám umožnila nahlédnout do dramaturgie semináře pro budoucí středoškolské učitele, který byl z části realizován na Husitské teologické fakultě University Karlovy pro budoucí učitele předmětů náboženství, etiky a filozofie pro střední školy.cs_CZ
dc.description.abstractThe objective of this work was presentation of existing findings of global development education. In the theory part I described global development education in the definition of principles, themes and tasks. We introduced the National strategy of global development education for years 2011 - 2015 and non goverment organizations. We explained yourself global development education in relation to general educational programs for a gymnasial and secondary vocational education and its compulsory components. We show ourself cultural- standard and transcultural approach on a practical examples. The Hussite theological faculty of Charles University realized in part a seminar for future high school teachers of philosophy, ethics and religion. We had a opportunity to get acquainted with a dramaturgy of this seminar in our practical segment.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titlePříprava budoucích středoškolských učitelů v oblasti globálního rozvojového vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-14
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId119547
dc.title.translatedSecondary Teacher Preparation In the Field of Global Development Educationen_US
dc.contributor.refereeSekot, Jaroslav
dc.identifier.aleph001600360
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce byla prezentace dosavadních poznatků z oblasti globálního rozvojového vzdělávání, kdy v teoretické části jsem charakterizovala globální rozvojové vzdělávání v rovině definice, cílů, principů a témat. Představili jsme si Národní strategii globálního rozvojového vzdělávání pro roky 2011 - 2015 a nevládní neziskové organizace. Vysvětlili jsme si globální rozvojové vzdělání ve vztahu k rámcovým vzdělávacím programům pro gymnaziální a odborné vzdělání a jeho povinných součástí. Na praktických ukázkách jsme si ukázali kulturně - standardní a transkulturní přístup. Praktická část nám umožnila nahlédnout do dramaturgie semináře pro budoucí středoškolské učitele, který byl z části realizován na Husitské teologické fakultě University Karlovy pro budoucí učitele předmětů náboženství, etiky a filozofie pro střední školy.cs_CZ
uk.abstract.enThe objective of this work was presentation of existing findings of global development education. In the theory part I described global development education in the definition of principles, themes and tasks. We introduced the National strategy of global development education for years 2011 - 2015 and non goverment organizations. We explained yourself global development education in relation to general educational programs for a gymnasial and secondary vocational education and its compulsory components. We show ourself cultural- standard and transcultural approach on a practical examples. The Hussite theological faculty of Charles University realized in part a seminar for future high school teachers of philosophy, ethics and religion. We had a opportunity to get acquainted with a dramaturgy of this seminar in our practical segment.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990016003600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV