Show simple item record

The analysis of communication of campaigns against smoking
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorBalatková, Táňa
dc.date.accessioned2017-05-15T17:57:41Z
dc.date.available2017-05-15T17:57:41Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52708
dc.description.abstractObsahem diplomové práce na téma "Analýza komunikace protikuřáckých kampaní" je jednak představení problematiky sociálních kampaní, jejich marketingového významu a také důležitých prvků a aspektů, které jsou pro ně typické, ale také seznámení s tabákovou politikou v České republice a s prostředím, ve kterém se pohybujeme. Další podstatnou součástí práce jsou konkrétní kampaně a protikuřácké projekty, které již byly buď v České republice, nebo v jiných státech realizovány, a také analýza jejich komunikace a zdůraznění hlavních prvků a forem, které jsou v kampaních využívány. Následně je představen vlastní výzkum, který byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a kterého se účastnilo celkem 256 respondentů. Jeho hlavním cílem bylo zjistit postoje a názory české veřejnosti na protikuřáckou politiku, vlastní zkušenosti respondentů s konkrétními kampaněmi a vnímání politiky i celkové konzumace tabákových výrobků v ČR. Z výzkumu vyplynuly zajímavé závěry, celkově lze shrnout, že respondenti nepovažují protikuřáckou politiku v ČR za příliš intenzivní, účinkům protikuřáckých kampaní také nedůvěřují a ocenili by drsnější a naturalističtější reklamy a záběry a také přísnější pravidla pro užívání tabáku a cigaret.cs_CZ
dc.description.abstractThe content of the Diploma "Analysis of Communication Anti-Smoking Campaigns" is firstly the introduction of the issue of social campaigns, its marketing principle and also important elements and aspects which are typical for these campaigns. There is also the presentation of tobacco policy in the Czech Republic and the environment in which we operate. Another important part of the Diploma shows the specific anti-tobacco campaigns and projects that have been realized both in the Czech Republic and the other states and presents analysis of their communication and the key elements and forms which are used in campaigns. Then there is presented a research, which was conducted through a questionnaire and which was answered by 256 respondents. Its main objective was to determine the attitudes and opinions of Czech public towards antismoking policies, their personal experience with specific campaigns and also the perception of policy and consumption of tobacco in the country. Many interesting results emerged from the research. Most of the respondents do not consider anti- smoking policy in the Czech Republic too intense, they also do not trust the effects of anti- smoking campaigns, and they would appreciate harsher and more naturalistic advertising and stricter rules on the use of tobacco and cigarettes.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKouřenícs_CZ
dc.subjectprotikuřácká politikacs_CZ
dc.subjectkampaňcs_CZ
dc.subjecttabákový průmyslcs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectnávykycs_CZ
dc.subjectzákoncs_CZ
dc.subjectSmokingen_US
dc.subjectanti-smoking politicsen_US
dc.subjectcampaignen_US
dc.subjecttobacco industryen_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjecthabitsen_US
dc.subjectlawen_US
dc.titleAnalýza komunikace kampaní proti kouřenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-26
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId125603
dc.title.translatedThe analysis of communication of campaigns against smokingen_US
dc.contributor.refereeBaslarová, Iva
dc.identifier.aleph001604509
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csObsahem diplomové práce na téma "Analýza komunikace protikuřáckých kampaní" je jednak představení problematiky sociálních kampaní, jejich marketingového významu a také důležitých prvků a aspektů, které jsou pro ně typické, ale také seznámení s tabákovou politikou v České republice a s prostředím, ve kterém se pohybujeme. Další podstatnou součástí práce jsou konkrétní kampaně a protikuřácké projekty, které již byly buď v České republice, nebo v jiných státech realizovány, a také analýza jejich komunikace a zdůraznění hlavních prvků a forem, které jsou v kampaních využívány. Následně je představen vlastní výzkum, který byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a kterého se účastnilo celkem 256 respondentů. Jeho hlavním cílem bylo zjistit postoje a názory české veřejnosti na protikuřáckou politiku, vlastní zkušenosti respondentů s konkrétními kampaněmi a vnímání politiky i celkové konzumace tabákových výrobků v ČR. Z výzkumu vyplynuly zajímavé závěry, celkově lze shrnout, že respondenti nepovažují protikuřáckou politiku v ČR za příliš intenzivní, účinkům protikuřáckých kampaní také nedůvěřují a ocenili by drsnější a naturalističtější reklamy a záběry a také přísnější pravidla pro užívání tabáku a cigaret.cs_CZ
uk.abstract.enThe content of the Diploma "Analysis of Communication Anti-Smoking Campaigns" is firstly the introduction of the issue of social campaigns, its marketing principle and also important elements and aspects which are typical for these campaigns. There is also the presentation of tobacco policy in the Czech Republic and the environment in which we operate. Another important part of the Diploma shows the specific anti-tobacco campaigns and projects that have been realized both in the Czech Republic and the other states and presents analysis of their communication and the key elements and forms which are used in campaigns. Then there is presented a research, which was conducted through a questionnaire and which was answered by 256 respondents. Its main objective was to determine the attitudes and opinions of Czech public towards antismoking policies, their personal experience with specific campaigns and also the perception of policy and consumption of tobacco in the country. Many interesting results emerged from the research. Most of the respondents do not consider anti- smoking policy in the Czech Republic too intense, they also do not trust the effects of anti- smoking campaigns, and they would appreciate harsher and more naturalistic advertising and stricter rules on the use of tobacco and cigarettes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV