Zobrazit minimální záznam

Quality of two dental Units from the patients point of view in the Czech Republic and Great Britain
dc.contributor.advisorHnilicová, Helena
dc.creatorJenšíková, Petra
dc.date.accessioned2020-08-27T13:16:51Z
dc.date.available2020-08-27T13:16:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52592
dc.description.abstractThe main object of this diploma thesis is to compare two dental units from the patient points of view in both countries in the Czech republic and Great Britain. The first part of this thesis is focused on theory, characteristics, scructure and history of the health care systems in both countries in the Czech Republic and England. The next part defines the patient satisfaction and determinants of this satisfaction. The practical part of this thesis is focused on quantitative assesements questionare from two dental units. Both dental units are described and the questionare scructure is defined. The result of this thesis indicates key factors which are important for patients from different cultural and social groups. KEY WORDS Patient Satisfaction, Health Care System, Assessment Questionnare, Comparing Dental Facilities.en_US
dc.description.abstractCílem diplomové práce je srovnání spokojenosti pacientů s poskytovanou péčí ve dvou zubních ordinacích, z nichž jedna je v České republice a druhá v Anglii, a to v kontextu organizace zdravotnictví v obou zemích. První, teoretická část práce se proto zabývá historií a charakteristikou zdravotnických systémů v České republice a ve Velké Británii a popisuje hlavní principy, na kterých dané systémy zdravotnictví stojí. Dále je v teoretické části definován pojem "spokojenost pacienta", vysvětleny hlavní modely i přístupy ke sledování spokojenosti pacientů a faktory, které spokojenost determinují. Empirická část diplomové práce představuje kvantitativní výzkum spokojenosti pacientů, který byl realizován na základě dotazníkového šetření, jehož metodologie výzkumu, včetně použitého dotazníku, je popsána a vysvětlena. Výzkum byl zaměřen na čtyři oblasti poskytnuté zubní péče: interpersonální vztahy, provoz ordinace a organizační záležitosti, finanční záležitosti a na odbornou úroveň péče. Podstatnou částí práce je vlastní analýza výsledků výzkumu, která ukázala faktory, které jsou z hlediska spokojenosti pacientů v obou ordinacích, klíčové. KLÍČOVÁ SLOVA Spokojenost pacienta, zdravotnický systém, dotazníkové šetření, srovnání dvou zubních ordinací.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleSpokojenost pacientů se zubní péčí v České republice a ve Velké Británii (srovnání dvou ordinací). Výzkumná sonda do oblasti spokojenosti pacientů se zubní péčí v ordinaci TA Dent a Oakdale Dental Practicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-19
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId119913
dc.title.translatedQuality of two dental Units from the patients point of view in the Czech Republic and Great Britainen_US
dc.contributor.refereeSlanina, Petr
dc.identifier.aleph001601785
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je srovnání spokojenosti pacientů s poskytovanou péčí ve dvou zubních ordinacích, z nichž jedna je v České republice a druhá v Anglii, a to v kontextu organizace zdravotnictví v obou zemích. První, teoretická část práce se proto zabývá historií a charakteristikou zdravotnických systémů v České republice a ve Velké Británii a popisuje hlavní principy, na kterých dané systémy zdravotnictví stojí. Dále je v teoretické části definován pojem "spokojenost pacienta", vysvětleny hlavní modely i přístupy ke sledování spokojenosti pacientů a faktory, které spokojenost determinují. Empirická část diplomové práce představuje kvantitativní výzkum spokojenosti pacientů, který byl realizován na základě dotazníkového šetření, jehož metodologie výzkumu, včetně použitého dotazníku, je popsána a vysvětlena. Výzkum byl zaměřen na čtyři oblasti poskytnuté zubní péče: interpersonální vztahy, provoz ordinace a organizační záležitosti, finanční záležitosti a na odbornou úroveň péče. Podstatnou částí práce je vlastní analýza výsledků výzkumu, která ukázala faktory, které jsou z hlediska spokojenosti pacientů v obou ordinacích, klíčové. KLÍČOVÁ SLOVA Spokojenost pacienta, zdravotnický systém, dotazníkové šetření, srovnání dvou zubních ordinací.cs_CZ
uk.abstract.enThe main object of this diploma thesis is to compare two dental units from the patient points of view in both countries in the Czech republic and Great Britain. The first part of this thesis is focused on theory, characteristics, scructure and history of the health care systems in both countries in the Czech Republic and England. The next part defines the patient satisfaction and determinants of this satisfaction. The practical part of this thesis is focused on quantitative assesements questionare from two dental units. Both dental units are described and the questionare scructure is defined. The result of this thesis indicates key factors which are important for patients from different cultural and social groups. KEY WORDS Patient Satisfaction, Health Care System, Assessment Questionnare, Comparing Dental Facilities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016017850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV