Zobrazit minimální záznam

CSR activities of the Plzeňský Prazdroje, a.s. in 2010-2011
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorBaziková, Eliška
dc.date.accessioned2020-02-14T13:37:58Z
dc.date.available2020-02-14T13:37:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52534
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCSRen_US
dc.subjectCompany Social Responsibilityen_US
dc.subjectPilsner Urquellen_US
dc.subjectPrazdroj lidem projecten_US
dc.subjectinternal magazine Za branouen_US
dc.subjectBirell - Zůstaň ve hře projecten_US
dc.subjectBrewery Museumen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectcorporate communicationen_US
dc.subjectCSRcs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.subjectspolečnost Plzeňský Prazdrojcs_CZ
dc.subjecta.scs_CZ
dc.subjectprojekt Prazdroj lidemcs_CZ
dc.subjectfiremní časopis Za branoucs_CZ
dc.subjectBirell - Zůstaň ve hřecs_CZ
dc.subjectMuzeum pivovarnictvícs_CZ
dc.subjectfiremní kulturacs_CZ
dc.subjectfiremní komunikacecs_CZ
dc.titleCSR aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s., v letech 2010-2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-18
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId125818
dc.title.translatedCSR activities of the Plzeňský Prazdroje, a.s. in 2010-2011en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001608413
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016084130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV