dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Zelenková, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T16:40:54Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T16:40:54Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/52415 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zjistit a porovnat klima ve dvou šestých (později sedmých třídách) na stejné základní škole. Práce se zabývá důvodem zhoršení kázně, studijních výsledků a obtížné práce vyučujících v těchto třídách. Teoretická část vymezuje základní pojmy - klima, aktéři klimatu a typy klimatu, přístupy ke zkoumání klimatu a jeho měření, sociální interakce. Praktická část přibližuje metodu MCI, dále popisuje prováděný výzkum a jeho průběh. V závěru bakalářské práce jsou ověřovány vytyčené předpoklady. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of bachelor's thesis is to find out and compare the climate of two 6th (later 7th ) grade classes at the elementary school.The paper deals with deterioration of discipline, study results and hard work of teachers in these classes. The teoretical section defines the basic terms - climate, actors of climate, types of climate, approaches to studying climate and its measurement, social interaction. Practical part introduces the method MCI, then it describes the research and its progress. In the final part of the thesis marked out assumptions are verified. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | klima třídy | cs_CZ |
dc.subject | aktéři a typy klimatu | cs_CZ |
dc.subject | soutěživost | cs_CZ |
dc.subject | soudržnost | cs_CZ |
dc.subject | spokojenost ve třídě | cs_CZ |
dc.subject | třenice ve třídě | cs_CZ |
dc.subject | metoda MCI | cs_CZ |
dc.subject | class climate | en_US |
dc.subject | actors and types of climate,competitive ness | en_US |
dc.subject | coherence | en_US |
dc.subject | class satisfaction | en_US |
dc.subject | class squabbles | en_US |
dc.subject | method MCI | en_US |
dc.title | Klima školní třídy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-11 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 120923 | |
dc.title.translated | Climate of a school class | en_US |
dc.contributor.referee | Blažková, Veronika | |
dc.identifier.aleph | 001596211 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem bakalářské práce je zjistit a porovnat klima ve dvou šestých (později sedmých třídách) na stejné základní škole. Práce se zabývá důvodem zhoršení kázně, studijních výsledků a obtížné práce vyučujících v těchto třídách. Teoretická část vymezuje základní pojmy - klima, aktéři klimatu a typy klimatu, přístupy ke zkoumání klimatu a jeho měření, sociální interakce. Praktická část přibližuje metodu MCI, dále popisuje prováděný výzkum a jeho průběh. V závěru bakalářské práce jsou ověřovány vytyčené předpoklady. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of bachelor's thesis is to find out and compare the climate of two 6th (later 7th ) grade classes at the elementary school.The paper deals with deterioration of discipline, study results and hard work of teachers in these classes. The teoretical section defines the basic terms - climate, actors of climate, types of climate, approaches to studying climate and its measurement, social interaction. Practical part introduces the method MCI, then it describes the research and its progress. In the final part of the thesis marked out assumptions are verified. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |