Show simple item record

Climate of a school class
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorZelenková, Blanka
dc.date.accessioned2017-05-15T16:40:54Z
dc.date.available2017-05-15T16:40:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52415
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit a porovnat klima ve dvou šestých (později sedmých třídách) na stejné základní škole. Práce se zabývá důvodem zhoršení kázně, studijních výsledků a obtížné práce vyučujících v těchto třídách. Teoretická část vymezuje základní pojmy - klima, aktéři klimatu a typy klimatu, přístupy ke zkoumání klimatu a jeho měření, sociální interakce. Praktická část přibližuje metodu MCI, dále popisuje prováděný výzkum a jeho průběh. V závěru bakalářské práce jsou ověřovány vytyčené předpoklady.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of bachelor's thesis is to find out and compare the climate of two 6th (later 7th ) grade classes at the elementary school.The paper deals with deterioration of discipline, study results and hard work of teachers in these classes. The teoretical section defines the basic terms - climate, actors of climate, types of climate, approaches to studying climate and its measurement, social interaction. Practical part introduces the method MCI, then it describes the research and its progress. In the final part of the thesis marked out assumptions are verified.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectklima třídycs_CZ
dc.subjectaktéři a typy klimatucs_CZ
dc.subjectsoutěživostcs_CZ
dc.subjectsoudržnostcs_CZ
dc.subjectspokojenost ve tříděcs_CZ
dc.subjecttřenice ve tříděcs_CZ
dc.subjectmetoda MCIcs_CZ
dc.subjectclass climateen_US
dc.subjectactors and types of climate,competitive nessen_US
dc.subjectcoherenceen_US
dc.subjectclass satisfactionen_US
dc.subjectclass squabblesen_US
dc.subjectmethod MCIen_US
dc.titleKlima školní třídycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-11
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId120923
dc.title.translatedClimate of a school classen_US
dc.contributor.refereeBlažková, Veronika
dc.identifier.aleph001596211
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce je zjistit a porovnat klima ve dvou šestých (později sedmých třídách) na stejné základní škole. Práce se zabývá důvodem zhoršení kázně, studijních výsledků a obtížné práce vyučujících v těchto třídách. Teoretická část vymezuje základní pojmy - klima, aktéři klimatu a typy klimatu, přístupy ke zkoumání klimatu a jeho měření, sociální interakce. Praktická část přibližuje metodu MCI, dále popisuje prováděný výzkum a jeho průběh. V závěru bakalářské práce jsou ověřovány vytyčené předpoklady.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of bachelor's thesis is to find out and compare the climate of two 6th (later 7th ) grade classes at the elementary school.The paper deals with deterioration of discipline, study results and hard work of teachers in these classes. The teoretical section defines the basic terms - climate, actors of climate, types of climate, approaches to studying climate and its measurement, social interaction. Practical part introduces the method MCI, then it describes the research and its progress. In the final part of the thesis marked out assumptions are verified.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV