Show simple item record

Didaktický pohled na mezisonorantní znělost
dc.contributor.advisorČervinková Poesová, Kristýna
dc.creatorBrožová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-15T16:32:52Z
dc.date.available2017-05-15T16:32:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52397
dc.description.abstractTato bakalářská práce má za cíl komplexně analyzovat jev nazývající se mezisonorantní znělost, který se často vyskytuje v mluvě českých studentů angličtiny. Teoretická část se zaměřuje na obecný popis a vysvětlení tohoto problému v kontextu negativního transferu z mateřského jazyka studentů. Praktická část obsahuje kompletní seznam slov, kde se mezisonorantní znělost může vyskytovat a popisuje metodu výběru těchto slov. Nakonec jsou výsledky aplikovány na vytvoření učebních materiálů. KLÍČOVÁ SLOVA mezisonorantní znělost, česká angličtina, integrace, fonemické uvědoměnícs_CZ
dc.description.abstractThis thesis aims at a comprehensive analysis of the phenomenon called inter-sonorant voicing which frequently occurs in the speech of Czech learners of English. The theoretical part focuses on a general description and explanation of this problem in the context of the negative interference from learners' mother tongue. The practical part contains a complete list of words prone to inter-sonorant voicing and describes the method of selection of these words. Finally, the results of this analysis were applied in creating teaching materials. KEY WORDS inter-sonorant voicing, Czech English, integration, phonemic awarenessen_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmezisonorantní znělostcs_CZ
dc.subjectčeská angličtinacs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectfonemické uvědoměnícs_CZ
dc.subjectinter-sonorant voicingen_US
dc.subjectCzech Englishen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectphonemic awarenessen_US
dc.titleDidactic Perspective on Intersonorant Voicingen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId132149
dc.title.translatedDidaktický pohled na mezisonorantní znělostcs_CZ
dc.contributor.refereeBojarová, Marie
dc.identifier.aleph001602714
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Czech Language Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Czech Language Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce má za cíl komplexně analyzovat jev nazývající se mezisonorantní znělost, který se často vyskytuje v mluvě českých studentů angličtiny. Teoretická část se zaměřuje na obecný popis a vysvětlení tohoto problému v kontextu negativního transferu z mateřského jazyka studentů. Praktická část obsahuje kompletní seznam slov, kde se mezisonorantní znělost může vyskytovat a popisuje metodu výběru těchto slov. Nakonec jsou výsledky aplikovány na vytvoření učebních materiálů. KLÍČOVÁ SLOVA mezisonorantní znělost, česká angličtina, integrace, fonemické uvědoměnícs_CZ
uk.abstract.enThis thesis aims at a comprehensive analysis of the phenomenon called inter-sonorant voicing which frequently occurs in the speech of Czech learners of English. The theoretical part focuses on a general description and explanation of this problem in the context of the negative interference from learners' mother tongue. The practical part contains a complete list of words prone to inter-sonorant voicing and describes the method of selection of these words. Finally, the results of this analysis were applied in creating teaching materials. KEY WORDS inter-sonorant voicing, Czech English, integration, phonemic awarenessen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV