Zobrazit minimální záznam

Non-financial motivation for pedagogical workers in kindergarten
dc.contributor.advisorTrojanová, Irena
dc.creatorVodrážková, Eva
dc.date.accessioned2017-05-15T16:26:49Z
dc.date.available2017-05-15T16:26:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52374
dc.description.abstractZávěrečná práce se zabývá nefinanční motivací pedagogických pracovníků v prostředí mateřské školy. Zmiňuje některé původní motivační teorie a zabývá se volbou motivace pro různé typy osobností pedagogických zaměstnanců. Práce se také zabývá aktuálním pohledem na základní pravidla motivace a možností jejich využití. Analyzuje možnosti různých typů nefinanční motivace a jejich používání managementem školy při vedení lidí. Zabývá se nejvíce používanými a nejefektivnějšími metodami z pohledu ředitelů a srovnává je s pohledem pedagogických pracovníků. Nabízí přehled možností nefinanční motivace podle toho jak jsou nejvíce využívány řediteli škol a které se jeví jako nejefektivnější.cs_CZ
dc.description.abstractThe final thesis deals with a non-financial motivation of teachers in the kindergarten environment. It mentions some of the original motivation theories and deals with the choice of motivation for various types of teachers' personalities. The thesis also deals with the current view of the basic rules of motivation and the possibility of their use. It analyzes the capabilities of different types of non-financial motivation and their use by the school management in the people's leadership. It deals with the most used and the most effective methods in terms of directors' view and compares them with the view of teachers. It provides an overview of possibilities of non-financial motivation depending on how they are used the most by school principals and which appear to be the most effective.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectMotivacecs_CZ
dc.subjectmotivcs_CZ
dc.subjectmotivační strategiecs_CZ
dc.subjectnefinanční motivacecs_CZ
dc.subjectMotivationen_US
dc.subjectmotiveen_US
dc.subjectmotivational strategyen_US
dc.subjectnon-financial motivationen_US
dc.titleNefinanční motivace pedagogických pracovníků v mateřské školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId134991
dc.title.translatedNon-financial motivation for pedagogical workers in kindergartenen_US
dc.contributor.refereeSvoboda, Petr
dc.identifier.aleph001602711
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZávěrečná práce se zabývá nefinanční motivací pedagogických pracovníků v prostředí mateřské školy. Zmiňuje některé původní motivační teorie a zabývá se volbou motivace pro různé typy osobností pedagogických zaměstnanců. Práce se také zabývá aktuálním pohledem na základní pravidla motivace a možností jejich využití. Analyzuje možnosti různých typů nefinanční motivace a jejich používání managementem školy při vedení lidí. Zabývá se nejvíce používanými a nejefektivnějšími metodami z pohledu ředitelů a srovnává je s pohledem pedagogických pracovníků. Nabízí přehled možností nefinanční motivace podle toho jak jsou nejvíce využívány řediteli škol a které se jeví jako nejefektivnější.cs_CZ
uk.abstract.enThe final thesis deals with a non-financial motivation of teachers in the kindergarten environment. It mentions some of the original motivation theories and deals with the choice of motivation for various types of teachers' personalities. The thesis also deals with the current view of the basic rules of motivation and the possibility of their use. It analyzes the capabilities of different types of non-financial motivation and their use by the school management in the people's leadership. It deals with the most used and the most effective methods in terms of directors' view and compares them with the view of teachers. It provides an overview of possibilities of non-financial motivation depending on how they are used the most by school principals and which appear to be the most effective.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990016027110106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV