Show simple item record

Individual integration of pupils with specific learning difficulties in primary school
dc.contributor.advisorFelcmanová, Lenka
dc.creatorHumlová, Dominika
dc.date.accessioned2017-05-15T16:13:09Z
dc.date.available2017-05-15T16:13:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52322
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní" školy pojednává o problematice vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, která je v dnešní době velmi aktuálním tématem. Práce je standardně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, vypracována z odborných pramenů, definuje specifické poruchy učení, popisuje jejich klasifikaci, projevy, reedukaci a možnosti a zásady vzdělávání žáků s těmito obtížemi. Praktická část se věnuje popisu příkladu dobré praxe - Základní školy Táborské, kde individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení probíhá. Zabývá se kromě charakteristiky školy, školského poradenského pracoviště a průběhu integrace i několika konkrétními příklady individuální integrace.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis addresses the up-to-date issue of "Individual integration of pupils with specific learning disabilities in primary school". It is divided into theory and practical part. The theory part, worked out from specialized source, defines specific learning disabilities and describes its classification, symptoms, reeducation of specific learning disabilities in general . The practical part describes an example of good practice - Táborská Elementary School, where individual integration of pupils along with specific learning disabilities takes place. It deals, in addition to the characteristics of schools, school counseling department and course integration and several specific examples of the integration.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectspecifické poruchy učenícs_CZ
dc.subjectdyslexiecs_CZ
dc.subjectdysgrafiecs_CZ
dc.subjectdysortografiecs_CZ
dc.subjectreedukace specifických poruch učenícs_CZ
dc.subjectvzdělávání žáků se specifickými poruchami učenícs_CZ
dc.subjectindividuální integracecs_CZ
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs_CZ
dc.subjectspecific learning disabilitiesen_US
dc.subjectdyslexiaen_US
dc.subjectdysgraphiaen_US
dc.subjectdysortographiaen_US
dc.subjectreeducation of specific learning disabilitiesen_US
dc.subjecteducation of pupils with learning disabilitiesen_US
dc.subjectindividual integrationen_US
dc.subjectindividual education planen_US
dc.titleIndividuální integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-24
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121975
dc.title.translatedIndividual integration of pupils with specific learning difficulties in primary schoolen_US
dc.contributor.refereePtáčková, Klára
dc.identifier.aleph001603525
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce na téma "Individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní" školy pojednává o problematice vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, která je v dnešní době velmi aktuálním tématem. Práce je standardně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, vypracována z odborných pramenů, definuje specifické poruchy učení, popisuje jejich klasifikaci, projevy, reedukaci a možnosti a zásady vzdělávání žáků s těmito obtížemi. Praktická část se věnuje popisu příkladu dobré praxe - Základní školy Táborské, kde individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení probíhá. Zabývá se kromě charakteristiky školy, školského poradenského pracoviště a průběhu integrace i několika konkrétními příklady individuální integrace.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis addresses the up-to-date issue of "Individual integration of pupils with specific learning disabilities in primary school". It is divided into theory and practical part. The theory part, worked out from specialized source, defines specific learning disabilities and describes its classification, symptoms, reeducation of specific learning disabilities in general . The practical part describes an example of good practice - Táborská Elementary School, where individual integration of pupils along with specific learning disabilities takes place. It deals, in addition to the characteristics of schools, school counseling department and course integration and several specific examples of the integration.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV