Zobrazit minimální záznam

Comparison of the new method of teaching English in the 1st grade of the Primary School "Act and speak" with other methods
dc.contributor.advisorSvobodová, Radmila
dc.creatorHolzknechtová, Eliška
dc.date.accessioned2017-05-15T16:06:34Z
dc.date.available2017-05-15T16:06:34Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52300
dc.description.abstractTato práce si klade za cíl zjistit, pomocí metody pozorování, stav výuky anglického jazyka v prvních třídách základních škol. Zkoumá jaké metody jsou při výuce využívány, jak dalece jsou efektivní při rozvoji různých dovedností žáků a zda se jim vyrovná nová výuková metoda Act and Speak®. Na začátku této práce jsou čtenáři nastíněny podmínky pro výuku cizího jazyka v dnešní době, další část je věnována tomu, jak je vůbec cizí jazyk vstřebáván a přijímán a v závěru teoretické časti se dozvíme jaké výukové metody byli při výuce cizích jazyků využívány v minulosti a jaké se objevují dnes. Praktická část má za úkol zjistit zda jsou učitelé kvalitním jazykovým vzorem pro své žáky a zda používají ve své výuce nejnovější trendy a metody. Tyto data jsou porovnány s postupy, které jsou využívány při výuce pomocí metody Act and Speak® a z nich následně vyvozeny závěry o kvalitě a efektivitě výuky.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis aims to determine status of English language classes at primary schools by using the observation method. It explores which methods are used in the first classroom at primary level, how far are these methods effective in the development of various skills of students and whether they can be compared to a new teaching method Act and Speak ®. At the beginning of this paper, are outlined real conditions in foreign language teaching. In the next section we learn how is foreign language absorbed and accepted by learners and at the end of theoretical part we learn which teaching methods were used for teaching foreign languages in the past and which are used today. The practical part should determine whether teachers are quality language models for their students and whether they use in their teaching latest methods and trends. These data are compared with procedures that are used in the classroom using the Act and Speak® and from them then draw conclusions about the quality and effectiveness of teaching.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAct and Speakcs_CZ
dc.subject1. třídacs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectanglický jazykcs_CZ
dc.subjectmetodycs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectAct and speaken_US
dc.subject1st gradeen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectEnglish languageen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.titleSrovnání efektivity nové metody výuky angličtiny pro 1. třídu ZŠ "Act and speak" s ostatními metodamics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-11
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId131485
dc.title.translatedComparison of the new method of teaching English in the 1st grade of the Primary School "Act and speak" with other methodsen_US
dc.contributor.refereeFerklová, Alžběta
dc.identifier.aleph001595807
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce si klade za cíl zjistit, pomocí metody pozorování, stav výuky anglického jazyka v prvních třídách základních škol. Zkoumá jaké metody jsou při výuce využívány, jak dalece jsou efektivní při rozvoji různých dovedností žáků a zda se jim vyrovná nová výuková metoda Act and Speak®. Na začátku této práce jsou čtenáři nastíněny podmínky pro výuku cizího jazyka v dnešní době, další část je věnována tomu, jak je vůbec cizí jazyk vstřebáván a přijímán a v závěru teoretické časti se dozvíme jaké výukové metody byli při výuce cizích jazyků využívány v minulosti a jaké se objevují dnes. Praktická část má za úkol zjistit zda jsou učitelé kvalitním jazykovým vzorem pro své žáky a zda používají ve své výuce nejnovější trendy a metody. Tyto data jsou porovnány s postupy, které jsou využívány při výuce pomocí metody Act and Speak® a z nich následně vyvozeny závěry o kvalitě a efektivitě výuky.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis aims to determine status of English language classes at primary schools by using the observation method. It explores which methods are used in the first classroom at primary level, how far are these methods effective in the development of various skills of students and whether they can be compared to a new teaching method Act and Speak ®. At the beginning of this paper, are outlined real conditions in foreign language teaching. In the next section we learn how is foreign language absorbed and accepted by learners and at the end of theoretical part we learn which teaching methods were used for teaching foreign languages in the past and which are used today. The practical part should determine whether teachers are quality language models for their students and whether they use in their teaching latest methods and trends. These data are compared with procedures that are used in the classroom using the Act and Speak® and from them then draw conclusions about the quality and effectiveness of teaching.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV