Show simple item record

Work-life balance in schools
dc.contributor.advisorVoda, Jan
dc.creatorVlášková, Dagmar
dc.date.accessioned2017-05-15T15:58:02Z
dc.date.available2017-05-15T15:58:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52278
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem slaďování osobního a pracovního života zaměstnanců škol. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je dané téma zpracované po teoretické stránce a zabývá se významem slaďování pro život jednotlivce, principy a možnostmi implementace do personální politiky organizace. Dále popisuje možná opatření slaďování osobního a pracovního života. Podrobněji jsou zde popsané flexibilní pracovní úvazky jako nejčastější forma slaďování. Zmíněna je zde situace "slaďování" v České republice, zvláště pak ve školství. Praktická část je tvořena empirickou studií, která byla provedena na základě výzkumu za použití dotazníku. Získaná data byla analyzována pomocí výsledků dotazníků získaných od vedoucích pedagogických pracovníků. V závěru byly zjištěné údaje porovnány s hlavní výzkumnou otázkou a následně vyhodnoceny. KLÍČOVÁ SLOVA: slaďování osobního a pracovního života, nerovnováha, principy slaďování, personální politikacs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the theme of personal and working life balance of school employees. The thesis is divided into two parts. The first part covers the topic from theoretical point of view dealing with an importace of aligning of individual's life, principles and possibilities of implementation into HR policies of the organization. It also describes potential balancing measures for their personal and professional life. In more detail are described flexible working arrangements as the most common form of balancing. Mentioned situation here is balancing in the Czech Republic, especially in education. The second, practical part consists of an empirical study, which was based on research using a questionnaire. The data were analyzed using the results of questionnaires completed by senior teaching staff. At the end of the survey data were compared with the main research question and subsequently evaluated. KEYWORDS: balance their personal and professional life imbalance, the principles of reconciliation, personnel (HR) policyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleHarmonizace osobního a pracovního života ve školstvícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId134990
dc.title.translatedWork-life balance in schoolsen_US
dc.contributor.refereeKitzberger, Jindřich
dc.identifier.aleph001602701
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá tématem slaďování osobního a pracovního života zaměstnanců škol. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je dané téma zpracované po teoretické stránce a zabývá se významem slaďování pro život jednotlivce, principy a možnostmi implementace do personální politiky organizace. Dále popisuje možná opatření slaďování osobního a pracovního života. Podrobněji jsou zde popsané flexibilní pracovní úvazky jako nejčastější forma slaďování. Zmíněna je zde situace "slaďování" v České republice, zvláště pak ve školství. Praktická část je tvořena empirickou studií, která byla provedena na základě výzkumu za použití dotazníku. Získaná data byla analyzována pomocí výsledků dotazníků získaných od vedoucích pedagogických pracovníků. V závěru byly zjištěné údaje porovnány s hlavní výzkumnou otázkou a následně vyhodnoceny. KLÍČOVÁ SLOVA: slaďování osobního a pracovního života, nerovnováha, principy slaďování, personální politikacs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the theme of personal and working life balance of school employees. The thesis is divided into two parts. The first part covers the topic from theoretical point of view dealing with an importace of aligning of individual's life, principles and possibilities of implementation into HR policies of the organization. It also describes potential balancing measures for their personal and professional life. In more detail are described flexible working arrangements as the most common form of balancing. Mentioned situation here is balancing in the Czech Republic, especially in education. The second, practical part consists of an empirical study, which was based on research using a questionnaire. The data were analyzed using the results of questionnaires completed by senior teaching staff. At the end of the survey data were compared with the main research question and subsequently evaluated. KEYWORDS: balance their personal and professional life imbalance, the principles of reconciliation, personnel (HR) policyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV