Show simple item record

Navigační Mesh pro Virtuální prostředí Unreal Tournament 2004
dc.contributor.advisorGemrot, Jakub
dc.creatorTomek, Jakub
dc.date.accessioned2017-05-15T15:07:26Z
dc.date.available2017-05-15T15:07:26Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52103
dc.description.abstractNavigační mesh je forma reprezentace virtuálního prostředí, která umožňuje efektivní navigaci inteligentních virtuálních agentů. Tato práce se zabývá zavedením používání navigačního meshe pro inteligentní virtuální agenty v prostředí počítačové hry Unreal Tournament 2004. Před zavedením navigačního meshe měli inteligentní virtuální agenti v prostředí Unreal Tournament 2004 k dispozici jako reprezentaci prostředí pouze navigační graf, jehož informační hodnota je omezená. Díky zavedení navigačního meshe jsou tito agenti schopni pohybovat se v prostředí rychleji a po kratších cestách. Součástí práce je vytvoření navigačního meshe na základě geometrie prostředí získané ze souborů map hry Unreal Tournament 2004 a implementace navigačních algoritmů nad navigačním meshem v rámci nového modulu pro pro Pogamut 3 - platformu umožňující vytváření a ovládání inteligentních virtuálních agentů v prostředí Unreal Tournament 2004. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractNavigation mesh is a form of representation of a virtual environment, which allows effective navigation of intelligent virtual agents. This thesis deals with the development of a navigation mesh for the intelligent virtual agents in the environment of the computer game Unreal Tournament 2004. Before the development of the navigation mesh, the navigation graph was the only available representation of the environment that the agents could use for navigation. The navigation graph however provides only limited information about the environment. With the use of the navigation mesh the agents are able to navigate in the environment faster and over shorter paths. Creation of the navigation mesh from the environment's geometry extracted from Unreal Tournament 2004 map files is a part of the thesis. Finally, a new navigation module for Pogamut 3 - a platform that allows creation and controlling of intelligent virtual agents, is implemented. The new navigation module consists of the navigation mesh and a set of navigation algorithms Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectinteligentní virtuální agentics_CZ
dc.subjectvirtuální 3D prostředícs_CZ
dc.subjectnavigacecs_CZ
dc.subjectnavigační meshcs_CZ
dc.subjectintelligent virtual agenten_US
dc.subjectvirtual 3D evnrionmenten_US
dc.subjectnavigationen_US
dc.subjectnavigation meshen_US
dc.titleNavigation Mesh for the Virtual Environment of Unreal Tournament 2004en_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-10
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId138137
dc.title.translatedNavigační Mesh pro Virtuální prostředí Unreal Tournament 2004cs_CZ
dc.contributor.refereeKrajíček, Václav
dc.identifier.aleph001622764
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTheoretical Computer Scienceen_US
thesis.degree.disciplineTeoretická informatikacs_CZ
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeoretická informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTheoretical Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNavigační mesh je forma reprezentace virtuálního prostředí, která umožňuje efektivní navigaci inteligentních virtuálních agentů. Tato práce se zabývá zavedením používání navigačního meshe pro inteligentní virtuální agenty v prostředí počítačové hry Unreal Tournament 2004. Před zavedením navigačního meshe měli inteligentní virtuální agenti v prostředí Unreal Tournament 2004 k dispozici jako reprezentaci prostředí pouze navigační graf, jehož informační hodnota je omezená. Díky zavedení navigačního meshe jsou tito agenti schopni pohybovat se v prostředí rychleji a po kratších cestách. Součástí práce je vytvoření navigačního meshe na základě geometrie prostředí získané ze souborů map hry Unreal Tournament 2004 a implementace navigačních algoritmů nad navigačním meshem v rámci nového modulu pro pro Pogamut 3 - platformu umožňující vytváření a ovládání inteligentních virtuálních agentů v prostředí Unreal Tournament 2004. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enNavigation mesh is a form of representation of a virtual environment, which allows effective navigation of intelligent virtual agents. This thesis deals with the development of a navigation mesh for the intelligent virtual agents in the environment of the computer game Unreal Tournament 2004. Before the development of the navigation mesh, the navigation graph was the only available representation of the environment that the agents could use for navigation. The navigation graph however provides only limited information about the environment. With the use of the navigation mesh the agents are able to navigate in the environment faster and over shorter paths. Creation of the navigation mesh from the environment's geometry extracted from Unreal Tournament 2004 map files is a part of the thesis. Finally, a new navigation module for Pogamut 3 - a platform that allows creation and controlling of intelligent virtual agents, is implemented. The new navigation module consists of the navigation mesh and a set of navigation algorithms Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV