Zobrazit minimální záznam

Problematics of a school violence
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorLandecki, Erik
dc.date.accessioned2017-05-15T14:40:31Z
dc.date.available2017-05-15T14:40:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52026
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Problémy násilí ve školním vzdělávacím prostředí" je rozdělená na části - Úvod, Teoretickou část, Empirickou část a Závěr. Teoretická část je rozčleněná do pěti podkapitol - Vymezení a definice pojmů, Dělení agresí, Projevy násilného jednání dětí, Projevy agresivity dospívajících, Řešení agresivity. V Empirické části práce ověřujeme stanovené hypotézy a cíle. Zjišťujeme, s jakým typem agrese se ve svém zaměstnání učitelé setkávají vůči vlastní osobě, zda se setkávají s agresí více u chlapců, či dívek, zjišťujeme také charakteristiku agresora - jaký má dle učitelů školní prospěch, z jakých rodin většinou agresor pochází. Sledujeme souvislost akčních her a akčních filmů a možnou souvislost s výskytem agrese. Během výzkumu zjišťujeme i jak často učitelé ve školách řeší problémy spojené s agresí žáků, ve kterých vyučovacích předmětech se nejvíce dle zkušenosti učitelů projevuje násilí a nekázeň. Pedagogové uvádějí zkušenosti s kyberšikanou ve svém zaměstnání, jak často se s ní setkávají, jak konkrétně reagují, když na ni narazí v souvislosti s vlastní osobou, jak často problém kyberšikany ve svém zaměstnání řeší. Zjišťujeme také, zda se pedagogové účastní odborného vzdělávání, které souvisí s danou problematikou, zároveň zjišťujeme, zda školy spolupracují s odborníkem, který se zabývá...cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma project called "Problems with Violence in School Educational Environment" is divided into the parts - Introduction, Theoretical Part, Empirical Part, Conclusion. The Theoretical Part is separated into the five chapters - Demarcation and Definition of Concepts, Division of Aggression, Shows of Children's Violent Manners, Shows of Adolescents' Manners, Resolution of Aggression. The Empirical Part of the thesis verifies set hypotheses and targets. It is investigated, what type of aggression teachers meet towards their own person in their occupation, whether they meet more with aggression of boys or girls. The attributes of aggressors are also researched - what school results they have according to their teachers, what sort of families they come from. There is monitored link between action games or action movies and possible connection with frequency of aggression. During the study, we are discovering how often teachers in schools solve the problems connected with pupils' aggression and in which taught subjects violence and lack of discipline occur according to teachers' experience. Some educators state experience with cyber bullying in their jobs. They inform how often they meet with it, how they specifically react when they run into cyber bullying in the connection with their own person, and how...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectAgrese mířená proti učitelůmcs_CZ
dc.subjectagresivitacs_CZ
dc.subjectagresorcs_CZ
dc.subjectnásilícs_CZ
dc.subjectagrese v médiíchcs_CZ
dc.subjectkyberšikana prevence projevů agresecs_CZ
dc.subjectfaktory negativně ovlivňující chovánícs_CZ
dc.subjectprojevy násilného jednánícs_CZ
dc.subjectAggression pointed against teachersen_US
dc.subjectAggressionen_US
dc.subjectAggressoren_US
dc.subjectViolenceen_US
dc.subjectAggression in the mediaen_US
dc.subjectCyberbullyingen_US
dc.subjectPrevention of aggressive showsen_US
dc.subjectFactors influencing behaviour negativelyen_US
dc.subjectShows of violent mannersen_US
dc.titleProblémy násilí ve školním vzdělávacím prostředícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-18
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96135
dc.title.translatedProblematics of a school violenceen_US
dc.contributor.refereeSedláčková, Daniela
dc.identifier.aleph001796600
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem "Problémy násilí ve školním vzdělávacím prostředí" je rozdělená na části - Úvod, Teoretickou část, Empirickou část a Závěr. Teoretická část je rozčleněná do pěti podkapitol - Vymezení a definice pojmů, Dělení agresí, Projevy násilného jednání dětí, Projevy agresivity dospívajících, Řešení agresivity. V Empirické části práce ověřujeme stanovené hypotézy a cíle. Zjišťujeme, s jakým typem agrese se ve svém zaměstnání učitelé setkávají vůči vlastní osobě, zda se setkávají s agresí více u chlapců, či dívek, zjišťujeme také charakteristiku agresora - jaký má dle učitelů školní prospěch, z jakých rodin většinou agresor pochází. Sledujeme souvislost akčních her a akčních filmů a možnou souvislost s výskytem agrese. Během výzkumu zjišťujeme i jak často učitelé ve školách řeší problémy spojené s agresí žáků, ve kterých vyučovacích předmětech se nejvíce dle zkušenosti učitelů projevuje násilí a nekázeň. Pedagogové uvádějí zkušenosti s kyberšikanou ve svém zaměstnání, jak často se s ní setkávají, jak konkrétně reagují, když na ni narazí v souvislosti s vlastní osobou, jak často problém kyberšikany ve svém zaměstnání řeší. Zjišťujeme také, zda se pedagogové účastní odborného vzdělávání, které souvisí s danou problematikou, zároveň zjišťujeme, zda školy spolupracují s odborníkem, který se zabývá...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma project called "Problems with Violence in School Educational Environment" is divided into the parts - Introduction, Theoretical Part, Empirical Part, Conclusion. The Theoretical Part is separated into the five chapters - Demarcation and Definition of Concepts, Division of Aggression, Shows of Children's Violent Manners, Shows of Adolescents' Manners, Resolution of Aggression. The Empirical Part of the thesis verifies set hypotheses and targets. It is investigated, what type of aggression teachers meet towards their own person in their occupation, whether they meet more with aggression of boys or girls. The attributes of aggressors are also researched - what school results they have according to their teachers, what sort of families they come from. There is monitored link between action games or action movies and possible connection with frequency of aggression. During the study, we are discovering how often teachers in schools solve the problems connected with pupils' aggression and in which taught subjects violence and lack of discipline occur according to teachers' experience. Some educators state experience with cyber bullying in their jobs. They inform how often they meet with it, how they specifically react when they run into cyber bullying in the connection with their own person, and how...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017966000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV