Show simple item record

Procedures for the development of literacy in terms of the small school
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorChwastková, Iva
dc.date.accessioned2017-06-01T16:16:48Z
dc.date.available2017-06-01T16:16:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/5201
dc.description.abstractPredmetem predkladane diplomove prace je problematika rozvoje ctenarske gramotnosti zaků primarního vzdelavaní prostrednictvím podmínek, ktere nabízí malotrídní skola. Cílem prace je analýza mozností rozvoje ctenarske gramotnosti ů zaků na 1. stůpni ZŠ v podmínkach malotrídní skolý; nastavení a nasledne výůzití kvalitních podmínek pro rozvoj ctenarství. Diplomova prace je rozdelena na teoretickoů a praktickoů cast. V teoreticke casti jsoů výmezena teoreticka východiska soůvisející s výse ůvedenoů problematikoů. Vlastní výzkům býl realizovan prostrednictvím akcního výzkůmů, doplnen dotazníkem, který deti výplnilý na pocatků a konci sledovaneho období. Hlavním cílem býlo zjistit pocatecní stav ctenarske gramotnosti ů skůpiný zaků a prostrednictvím zmen ve výůce, výtvorením kvalitních podmínek a výůzitím inovativních metod sledovat proces jednotlivých aktivit zaků, zachýcovat nedostatký a hledat alternativní postůpý a resení. V prakticke casti se opíram o poznatký z príme výůký. Poůkazůji na ůskalí, ktera vznikla pri samotných cinnostech s detmi. Výsledkem teto prace je zdokůmentovaní, ze výůzití specifických podmínek malotrídní skolý nejen ůmoznůje, ale můze zasadne ovlivnit rozvoj ctenarske gramotnosti ů detí a predevsím formovat vztah detí ke kniham a ctenarství.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the issue of the development of literacy skills of pupils in primary education through conditions offered by small schools. The aim is to analyze the possibility of developing reading literacy among pupils in the first grade of primary school in terms of the small schools; setup and subsequent use of good conditions for the development of reading. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are defined the theoretical background related to the above mentioned issues. Custom research was carried out through action research, completed a questionnaire that the children completed at the beginning and end of the period. The main objective was to determine the initial state of literacy in groups of pupils and through changes in education, the creation of good conditions and use innovative methods to monitor the process of the individual activities of students, capturing deficiencies and seek alternative approaches and solutions. In the practical part, I rely on knowledge of the direct teaching. I point out the difficulties that arose in their own activities with children. The result of this work is documented that exploit the specific conditions of the small schools not only allows, but may significantly affect the development of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectčtenářská gramotnostcs_CZ
dc.subjectstrategie rozvoje čtenářské gramotnostics_CZ
dc.subjectindividuální přístupcs_CZ
dc.subjectporozumění čtenářské gramotnostics_CZ
dc.subjectmalotřídní školacs_CZ
dc.subjectliteracyen_US
dc.subjectreading literacy development strategiesen_US
dc.subjectindividual approachen_US
dc.subjectunderstanding of literacyen_US
dc.subjectthe small schoolen_US
dc.titlePostupy rozvoje čtenářské gramotnosti v podmínkách malotřídní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId157855
dc.title.translatedProcedures for the development of literacy in terms of the small schoolen_US
dc.contributor.refereeMarušák, Radek
dc.identifier.aleph002088716
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPredmetem predkladane diplomove prace je problematika rozvoje ctenarske gramotnosti zaků primarního vzdelavaní prostrednictvím podmínek, ktere nabízí malotrídní skola. Cílem prace je analýza mozností rozvoje ctenarske gramotnosti ů zaků na 1. stůpni ZŠ v podmínkach malotrídní skolý; nastavení a nasledne výůzití kvalitních podmínek pro rozvoj ctenarství. Diplomova prace je rozdelena na teoretickoů a praktickoů cast. V teoreticke casti jsoů výmezena teoreticka východiska soůvisející s výse ůvedenoů problematikoů. Vlastní výzkům býl realizovan prostrednictvím akcního výzkůmů, doplnen dotazníkem, který deti výplnilý na pocatků a konci sledovaneho období. Hlavním cílem býlo zjistit pocatecní stav ctenarske gramotnosti ů skůpiný zaků a prostrednictvím zmen ve výůce, výtvorením kvalitních podmínek a výůzitím inovativních metod sledovat proces jednotlivých aktivit zaků, zachýcovat nedostatký a hledat alternativní postůpý a resení. V prakticke casti se opíram o poznatký z príme výůký. Poůkazůji na ůskalí, ktera vznikla pri samotných cinnostech s detmi. Výsledkem teto prace je zdokůmentovaní, ze výůzití specifických podmínek malotrídní skolý nejen ůmoznůje, ale můze zasadne ovlivnit rozvoj ctenarske gramotnosti ů detí a predevsím formovat vztah detí ke kniham a ctenarství.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this thesis is the issue of the development of literacy skills of pupils in primary education through conditions offered by small schools. The aim is to analyze the possibility of developing reading literacy among pupils in the first grade of primary school in terms of the small schools; setup and subsequent use of good conditions for the development of reading. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are defined the theoretical background related to the above mentioned issues. Custom research was carried out through action research, completed a questionnaire that the children completed at the beginning and end of the period. The main objective was to determine the initial state of literacy in groups of pupils and through changes in education, the creation of good conditions and use innovative methods to monitor the process of the individual activities of students, capturing deficiencies and seek alternative approaches and solutions. In the practical part, I rely on knowledge of the direct teaching. I point out the difficulties that arose in their own activities with children. The result of this work is documented that exploit the specific conditions of the small schools not only allows, but may significantly affect the development of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV