Show simple item record

Orson Welles: Film noir a jeho estetický odkaz
dc.contributor.advisorRoraback, Erik Sherman
dc.creatorBazika, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-15T14:12:11Z
dc.date.available2017-05-15T14:12:11Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51922
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectvizuální estetikacs_CZ
dc.subjectFilm noircs_CZ
dc.subjectOrson Wellescs_CZ
dc.subjectDotek Zlacs_CZ
dc.subjectDáma ze Šanghajecs_CZ
dc.subjectradikalizace stylucs_CZ
dc.subjectosobitý režisércs_CZ
dc.subjectvizuální formacs_CZ
dc.subjectJames Naremorecs_CZ
dc.subjectPeter Bogdanovichcs_CZ
dc.subjectfilmové technikycs_CZ
dc.subjectJonathan Rosenbaumcs_CZ
dc.subjecttechniky kamerycs_CZ
dc.subjectpsychologie postavcs_CZ
dc.subjectnasvícenícs_CZ
dc.subjectNeo noircs_CZ
dc.subjectodkazcs_CZ
dc.subjectRidley Scottcs_CZ
dc.subjectBlade Runnercs_CZ
dc.subjectAlex Proyascs_CZ
dc.subjectDark Citycs_CZ
dc.subjectMartin Scorsesecs_CZ
dc.subjectTaxi Drivercs_CZ
dc.subjectpůvodní hudbacs_CZ
dc.subjecttypy postavcs_CZ
dc.subjectvisual aestheticsen_US
dc.subjectFilm noiren_US
dc.subjectOrson Wellesen_US
dc.subjectTouch of Evilen_US
dc.subjectThe Lady from Shanghaien_US
dc.subjectradicalization of style,director-auteuren_US
dc.subjectvisual formen_US
dc.subjectJames Naremoreen_US
dc.subjectPeter Bogdanovichen_US
dc.subjectfilm techniquesen_US
dc.subjectJonathan Rosenbaumen_US
dc.subjectcinematographic techniquesen_US
dc.subjectpsychology of the charactersen_US
dc.subjectlightingen_US
dc.subjectNeo-noiren_US
dc.subjectlegacyen_US
dc.subjectRidley Scotten_US
dc.subjectBlade Runneren_US
dc.subjectAlex Proyasen_US
dc.subjectDark Cityen_US
dc.subjectMartin Scorseseen_US
dc.subjectTaxi Driveren_US
dc.subjectmusical scoreen_US
dc.subjectcharacter typesen_US
dc.titleOrson Welles: Film Noir and its Aesthetic Legacyen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-10
dc.description.departmentDepartment of Anglophone Literatures and Culturesen_US
dc.description.departmentÚstav anglofonních literatur a kulturcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId124877
dc.title.translatedOrson Welles: Film noir a jeho estetický odkazcs_CZ
dc.contributor.refereeVeselá, Pavla
dc.identifier.aleph001625992
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish and American Studiesen_US
thesis.degree.disciplineAnglistika - amerikanistikacs_CZ
thesis.degree.programAnglistika - amerikanistikacs_CZ
thesis.degree.programEnglish and American Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav anglofonních literatur a kulturcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Anglophone Literatures and Culturesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglistika - amerikanistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish and American Studiesen_US
uk.degree-program.csAnglistika - amerikanistikacs_CZ
uk.degree-program.enEnglish and American Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav anglofonních literatur a kulturcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV