Zobrazit minimální záznam

The effectiveness of training integrated rescue system in the system of continuing professional education and lifelong.
dc.contributor.advisorFiala, Miloš
dc.creatorKameník, Robert
dc.date.accessioned2021-09-06T16:24:26Z
dc.date.available2021-09-06T16:24:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51436
dc.description.abstractTitul: The effectiveness of training integrated rescue system in the system of continuing professional education and lifelong. Objectives: The goal is within the theoretical level to define, describe and explain the key terms related to the integrated rescue system. Objective of the research is to verify the functionality of the education system of IRS through a questionnaire survey on the effectiveness of education as a tool for feedback on the education system components. Methods: Main method of thesis is quantitative research based on a standardized survey. Research is focused on the current education system and its effectiveness in terms of the integrated rescue system. Research focused on public concerns to determine public opinion on the perception of the individual components of the integrated rescue system. Results: In the questionnaire survey identifying areas that are dysfunctional in terms of efficiency. Based on the results obtained by analyzing questionnaire was developed and designed a model of analytical and synthetic modeling, allowing to create the concept of a single training course of IRS. Keywords: modeling, education system, firefighters, qualification, police, paramedic.en_US
dc.description.abstractNázev: Efektivita vzdělávání složek integrovaného záchranného systému v systému dalšího profesního a celoživotního vzdělávání. Cíle: Cílem práce je v rámci teoretické roviny definovat, popsat a vysvětlit základní klíčové pojmy, které souvisí s integrovaným záchranným systémem. Výzkumným cílem je ověřit funkčnost systému vzdělávání složek IZS prostřednictvím dotazníkového šetření o efektivitě vzdělávání jako nástroje zpětné vazby na systém vzdělávání složek. Metody: Hlavní metodou práce je kvantitativní výzkum založený na standardizovaném dotazníkovém šetření. Výzkum je zaměřen na stávající systém vzdělávání a jeho efektivitu z pohledu složek integrovaného záchranného systému. Výzkum zaměřený na veřejnost se týká zjištění názoru veřejnosti na vnímání jednotlivých složek integrovaného záchranného systému. Výsledky: V rámci dotazníkového šetření byly vymezeny oblasti, které jsou z pohledu efektivity nefunkční. Na základě výsledků získaných analýzou dotazníkového šetření byl sestaven a navrhnut model analyticko-syntetického modelování umožňující vytvořit koncept jednotného vzdělávacího kurzu složek IZS. Klíčová slova: modelování, vzdělávání, systém, hasiči, kvalifikace, policie, záchranář.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjecteducation systémen_US
dc.subjectfirefightersen_US
dc.subjectqualificationen_US
dc.subjectpoliceen_US
dc.subjectparamedicen_US
dc.subjectmodelování,vzdělávánícs_CZ
dc.subjectsystémcs_CZ
dc.subjecthasičics_CZ
dc.subjectkvalifikacecs_CZ
dc.subjectpoliciecs_CZ
dc.subjectzáchranářcs_CZ
dc.titleEfektivita vzdělávání složek Integrovaného záchranného systému v sytému dalšího profesního a celoživotního vzdělávánícs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-02-20
dc.description.departmentTechnické a úpolové sportycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId186754
dc.title.translatedThe effectiveness of training integrated rescue system in the system of continuing professional education and lifelong.en_US
dc.contributor.refereeMiler, Tomáš
dc.identifier.aleph002135899
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Technické a úpolové sportycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csNázev: Efektivita vzdělávání složek integrovaného záchranného systému v systému dalšího profesního a celoživotního vzdělávání. Cíle: Cílem práce je v rámci teoretické roviny definovat, popsat a vysvětlit základní klíčové pojmy, které souvisí s integrovaným záchranným systémem. Výzkumným cílem je ověřit funkčnost systému vzdělávání složek IZS prostřednictvím dotazníkového šetření o efektivitě vzdělávání jako nástroje zpětné vazby na systém vzdělávání složek. Metody: Hlavní metodou práce je kvantitativní výzkum založený na standardizovaném dotazníkovém šetření. Výzkum je zaměřen na stávající systém vzdělávání a jeho efektivitu z pohledu složek integrovaného záchranného systému. Výzkum zaměřený na veřejnost se týká zjištění názoru veřejnosti na vnímání jednotlivých složek integrovaného záchranného systému. Výsledky: V rámci dotazníkového šetření byly vymezeny oblasti, které jsou z pohledu efektivity nefunkční. Na základě výsledků získaných analýzou dotazníkového šetření byl sestaven a navrhnut model analyticko-syntetického modelování umožňující vytvořit koncept jednotného vzdělávacího kurzu složek IZS. Klíčová slova: modelování, vzdělávání, systém, hasiči, kvalifikace, policie, záchranář.cs_CZ
uk.abstract.enTitul: The effectiveness of training integrated rescue system in the system of continuing professional education and lifelong. Objectives: The goal is within the theoretical level to define, describe and explain the key terms related to the integrated rescue system. Objective of the research is to verify the functionality of the education system of IRS through a questionnaire survey on the effectiveness of education as a tool for feedback on the education system components. Methods: Main method of thesis is quantitative research based on a standardized survey. Research is focused on the current education system and its effectiveness in terms of the integrated rescue system. Research focused on public concerns to determine public opinion on the perception of the individual components of the integrated rescue system. Results: In the questionnaire survey identifying areas that are dysfunctional in terms of efficiency. Based on the results obtained by analyzing questionnaire was developed and designed a model of analytical and synthetic modeling, allowing to create the concept of a single training course of IRS. Keywords: modeling, education system, firefighters, qualification, police, paramedic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Technické a úpolové sportycs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990021358990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV