Zobrazit minimální záznam

Assumptions of consensual communication between pupil in puberty and his teacher
dc.contributor.advisorKučírek, Jiří
dc.creatorKomžáková, Petra
dc.date.accessioned2017-05-08T21:09:43Z
dc.date.available2017-05-08T21:09:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51377
dc.description.abstractNÁZEV: Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem ABSTRAKT: Komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem je ovlivněna především vývojovým obdobím žáka a specifiky školního prostředí. Předpokladem konsensuální komunikace je znát tyto vlivy a zvolit podle toho metody jednání. Rozhovory s žáky v pubertě potvrdily teorii především v potřebě pravidel a hranic, od kterých dospělý nemá ustupovat a také v potřebě postupně přenechávat rozhodování a samostatnost na dospívajících. KLÍČOVÁ SLOVA: Konsensus Komunikace Puberta Školacs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Assumptions of consensual communication between pupil in puberty and his teacher ABSTRACT: Communication between the pupil in the period of adolescence and his teacher is mainly influenced by pupil's fase of development and specific features of school environment. The assumption of consensual communication is to know these types of influence and to choose our modes of behaviour accordingly. Interviews with adolescent pupil's proofed the theory mainly that the pupil's need rules and boundaries which the adults should observe consistently and they should let step by step the adolescents make the decisions and allow them to be independent. KEYWORDS: Consensus Communication Adolescence Schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectkonsensuscs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpubertacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectconsensusen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.titlePředpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelemcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-08
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId97960
dc.title.translatedAssumptions of consensual communication between pupil in puberty and his teacheren_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph001400467
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMathematics Oriented at Education - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineMatematika se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csMatematika se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enMathematics Oriented at Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNÁZEV: Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem ABSTRAKT: Komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem je ovlivněna především vývojovým obdobím žáka a specifiky školního prostředí. Předpokladem konsensuální komunikace je znát tyto vlivy a zvolit podle toho metody jednání. Rozhovory s žáky v pubertě potvrdily teorii především v potřebě pravidel a hranic, od kterých dospělý nemá ustupovat a také v potřebě postupně přenechávat rozhodování a samostatnost na dospívajících. KLÍČOVÁ SLOVA: Konsensus Komunikace Puberta Školacs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Assumptions of consensual communication between pupil in puberty and his teacher ABSTRACT: Communication between the pupil in the period of adolescence and his teacher is mainly influenced by pupil's fase of development and specific features of school environment. The assumption of consensual communication is to know these types of influence and to choose our modes of behaviour accordingly. Interviews with adolescent pupil's proofed the theory mainly that the pupil's need rules and boundaries which the adults should observe consistently and they should let step by step the adolescents make the decisions and allow them to be independent. KEYWORDS: Consensus Communication Adolescence Schoolen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014004670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV