Show simple item record

Primary school management in the transition to grammar school dabing the 5th and 7 th grades
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorŠevčíková, Eva
dc.date.accessioned2017-05-08T20:52:30Z
dc.date.available2017-05-08T20:52:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51299
dc.description.abstractResumé: V úvodní části závěrečné bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska, o která se může opřít management školy při snaze ovlivnit rozhodovací proces žáků a jejich zákonných zástupců, zda přestoupit na víceleté gymnázium, nebo zda jejich vzdělávací dráha bude pokračovat na stávající základní škole. Výzkumná část se zabývá zjištěním motivů zvažovaného odchodu žáků na víceletá gymnázia, resp. důvodů, na základě kterých žáci zůstávají na základních školách. Přináší doporučení pro management školy, jak ovlivňovat toto rozhodování.cs_CZ
dc.description.abstractIn the introductory part of the final bachelor thesis the theoretical basis are described. These are the ones that school management can rely on when influencing the decision-making process of pupils and their legal representatives whether to change to grammar school or whether pupil's education will remain at the existing primary school. The practical part of the paper deals with finding motifs when leaving to grammar schools is considered, in other words, reasons why pupils remain at primary schools. Moreover, it provides recommendations for school management to influence these decisions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleManagement základních škol při přechodu žáků na víceletá gymnáziacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-12
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId111173
dc.title.translatedPrimary school management in the transition to grammar school dabing the 5th and 7 th gradesen_US
dc.contributor.refereeVoda, Jan
dc.identifier.aleph001395901
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csResumé: V úvodní části závěrečné bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska, o která se může opřít management školy při snaze ovlivnit rozhodovací proces žáků a jejich zákonných zástupců, zda přestoupit na víceleté gymnázium, nebo zda jejich vzdělávací dráha bude pokračovat na stávající základní škole. Výzkumná část se zabývá zjištěním motivů zvažovaného odchodu žáků na víceletá gymnázia, resp. důvodů, na základě kterých žáci zůstávají na základních školách. Přináší doporučení pro management školy, jak ovlivňovat toto rozhodování.cs_CZ
uk.abstract.enIn the introductory part of the final bachelor thesis the theoretical basis are described. These are the ones that school management can rely on when influencing the decision-making process of pupils and their legal representatives whether to change to grammar school or whether pupil's education will remain at the existing primary school. The practical part of the paper deals with finding motifs when leaving to grammar schools is considered, in other words, reasons why pupils remain at primary schools. Moreover, it provides recommendations for school management to influence these decisions.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV