Show simple item record

CREATING OF INTERNET SHOP SPORTEX.CZ
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorKrapítek, Vojtěch
dc.date.accessioned2017-05-08T19:59:23Z
dc.date.available2017-05-08T19:59:23Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51065
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje postup tvorby internetového obchodu Sportex.cz od počátečního záměru až po vybudování obchodně úspěšného internetového obchodu. Jsou popsány a odůvodněny zvolené jednotlivé kroky postupu, tj. koupě internetového e-shopového řešení, výběr domény, marketingové metody. V práci jsou využity bohaté zkušenosti autora s provozováním internetového obchodu Sportex.cz, který je provozován přes tři roky a je východiskem pro popis veškerých postupů v internetovém podnikání. Celá práce je rozdělena na tři části: představení firmy, popis jednotlivých postupů s vyhodnocením a závěrečné vyhodnocení. Popisem jednotlivých postupů jsou vysvětleny důvody zvolených kroků a vyhodnocení shrnuje přínos vybraných postupů. V závěrečném vyhodnocení jsou všechny zvolené postupy zkoumány a na jejím základě jsou pak navržena případná účinnější řešení. Klíčová slova: internetový obchod, e-marketing, internet, Sportexcs_CZ
dc.description.abstractThe thesis describes the process of creating an internet shop Sportex.cz from its beginning. The aim is to describe and explain each step of this process. First, buying online e-shop solutions, then choosing a domain name and managing the business to create a successful online store. I have been in the internet busines for over three years and have extensive experience with running an e-shop, Sportex.cz, which serves as an example for describing all procedures. The process and the thesis are divided into three parts. Prezentation of company, description of individual procedures and their evaluation and final evaluation. The description of individual procedures explains my choice of the steps I selected. In the Final evaluation I describe and sum up the results of the individual steps. Keywords: internet shop, e-marketing, internet, Sportexen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectinternetový obchodcs_CZ
dc.subjecte-marketingcs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectSportexcs_CZ
dc.subjectinternet shopen_US
dc.subjecte-marketingen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectSportexen_US
dc.titleVZNIK INTERNETOVÉHO OBCHODU SPORTEX.CZcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-01
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId73252
dc.title.translatedCREATING OF INTERNET SHOP SPORTEX.CZen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001432394
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce popisuje postup tvorby internetového obchodu Sportex.cz od počátečního záměru až po vybudování obchodně úspěšného internetového obchodu. Jsou popsány a odůvodněny zvolené jednotlivé kroky postupu, tj. koupě internetového e-shopového řešení, výběr domény, marketingové metody. V práci jsou využity bohaté zkušenosti autora s provozováním internetového obchodu Sportex.cz, který je provozován přes tři roky a je východiskem pro popis veškerých postupů v internetovém podnikání. Celá práce je rozdělena na tři části: představení firmy, popis jednotlivých postupů s vyhodnocením a závěrečné vyhodnocení. Popisem jednotlivých postupů jsou vysvětleny důvody zvolených kroků a vyhodnocení shrnuje přínos vybraných postupů. V závěrečném vyhodnocení jsou všechny zvolené postupy zkoumány a na jejím základě jsou pak navržena případná účinnější řešení. Klíčová slova: internetový obchod, e-marketing, internet, Sportexcs_CZ
uk.abstract.enThe thesis describes the process of creating an internet shop Sportex.cz from its beginning. The aim is to describe and explain each step of this process. First, buying online e-shop solutions, then choosing a domain name and managing the business to create a successful online store. I have been in the internet busines for over three years and have extensive experience with running an e-shop, Sportex.cz, which serves as an example for describing all procedures. The process and the thesis are divided into three parts. Prezentation of company, description of individual procedures and their evaluation and final evaluation. The description of individual procedures explains my choice of the steps I selected. In the Final evaluation I describe and sum up the results of the individual steps. Keywords: internet shop, e-marketing, internet, Sportexen_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV