Zobrazit minimální záznam

A Presentation of brand in the nutritional supplements area by using PR article
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠišková, Petra
dc.date.accessioned2017-05-08T19:51:38Z
dc.date.available2017-05-08T19:51:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51029
dc.description.abstractNázev: Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy Anotace: Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem značka a popisuje její hodnotu a přínos. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny pojmy sportovní marketing, sportovní reklama a public relations. Součástí této části práce je také charakteristika sdělovacích prostředků a způsobů komunikace s nimi. Praktická část se zabývá charakteristikou značky NUTREND a obsahuje také SWOT analýzu. Klíčovou částí praktické části je analýza PR činnosti společnosti, její porovnání s konkurenčními společnostmi v oboru a popis tvorby PR článku pro prezentaci značky. Cílem práce je zhodnotit přínos PR aktivit a PR článku pro prezentaci značky a předložit návrhy pro zefektivnění komunikace se sdělovacími prostředky za účelem vytvoření pozitivní image značky. Klíčová slova:  Značka;  Public relations;  Propagace;  PR článek.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: A presentation of brand in the nutritional supplements area by using PR article Summary: The bachelor thesis is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. In the theoretical part is definition of the concept of brand and it also describes its values and benefits. There are definitions of sports marketing, sports advertising and public relations in other parts of the theoretical part. The theoretical part also contains characteristics of media and the ways of communication with them. The practical part deals with characteristics of the NUTREND brand and SWOT analysis as well. Key topic of the practical part is an analysis of PR activities of the company and its competition and also description of using PR article for its presentation. The goal of the work is an analysis of the PR activities benefits for the brand presentation and also to submit some proposals to make the communication with media more effective for creating a positive brand image. Keywords:  Brand;  Public relations;  Advertising;  PR articleen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectZnačkacs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectPR článekcs_CZ
dc.subjectBranden_US
dc.subjectPublic relationsen_US
dc.subjectadvertising,PR articleen_US
dc.titleVyužití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-01
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId88430
dc.title.translatedA Presentation of brand in the nutritional supplements area by using PR articleen_US
dc.contributor.refereeKřížová, Xénie
dc.identifier.aleph001383524
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy Anotace: Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem značka a popisuje její hodnotu a přínos. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny pojmy sportovní marketing, sportovní reklama a public relations. Součástí této části práce je také charakteristika sdělovacích prostředků a způsobů komunikace s nimi. Praktická část se zabývá charakteristikou značky NUTREND a obsahuje také SWOT analýzu. Klíčovou částí praktické části je analýza PR činnosti společnosti, její porovnání s konkurenčními společnostmi v oboru a popis tvorby PR článku pro prezentaci značky. Cílem práce je zhodnotit přínos PR aktivit a PR článku pro prezentaci značky a předložit návrhy pro zefektivnění komunikace se sdělovacími prostředky za účelem vytvoření pozitivní image značky. Klíčová slova:  Značka;  Public relations;  Propagace;  PR článek.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: A presentation of brand in the nutritional supplements area by using PR article Summary: The bachelor thesis is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. In the theoretical part is definition of the concept of brand and it also describes its values and benefits. There are definitions of sports marketing, sports advertising and public relations in other parts of the theoretical part. The theoretical part also contains characteristics of media and the ways of communication with them. The practical part deals with characteristics of the NUTREND brand and SWOT analysis as well. Key topic of the practical part is an analysis of PR activities of the company and its competition and also description of using PR article for its presentation. The goal of the work is an analysis of the PR activities benefits for the brand presentation and also to submit some proposals to make the communication with media more effective for creating a positive brand image. Keywords:  Brand;  Public relations;  Advertising;  PR articleen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013835240106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV