Zobrazit minimální záznam

Benefits of marketing tools usage in a library of Jiří Mahen
dc.contributor.advisorJohnova, Radka
dc.creatorSlabá, Iva
dc.date.accessioned2020-08-19T09:17:58Z
dc.date.available2020-08-19T09:17:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50961
dc.description.abstractIn this thesis, the library marketing and its specific forms are described. In the first theoretical part is introduced the Jiří Mahen Library. The library marketing and its application is in the second part of the work. The third empirical part contains the SWOT analysis. There are questionnaire form, graphs, evaluation and some improvements in the marketing tools in the last chapter.en_US
dc.description.abstractPráce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmarketingové nástrojecs_CZ
dc.subjectKnihovna Jiřího Mahenacs_CZ
dc.subjectKJMcs_CZ
dc.subjectSWOTcs_CZ
dc.subjectmarketingové nástrojeen_US
dc.subjectKnihovna Jiřího Mahenaen_US
dc.subjectKJMen_US
dc.subjectSWOTen_US
dc.titleVyužití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahenacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-12
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId97046
dc.title.translatedBenefits of marketing tools usage in a library of Jiří Mahenen_US
dc.contributor.refereeŠušáková, Zdeňka
dc.identifier.aleph001388449
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, the library marketing and its specific forms are described. In the first theoretical part is introduced the Jiří Mahen Library. The library marketing and its application is in the second part of the work. The third empirical part contains the SWOT analysis. There are questionnaire form, graphs, evaluation and some improvements in the marketing tools in the last chapter.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990013884490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV