Zobrazit minimální záznam

Comaparisson of media picture of sport fan culture in mainstream media and in fans media
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorHuk, Jan
dc.date.accessioned2017-05-08T19:31:46Z
dc.date.available2017-05-08T19:31:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50941
dc.description.abstractSportovní fanoušci jsou nedílnou součástí sportovních utkání jak ve světě, tak v České republice. Masová média o nich dnes píší víc než dříve. A začíná to být i naopak. I samotní fanoušci dnes mají vlastní možnosti, jak komunikovat s širokým publikem a dokonce i hodnotit novináře samotné. Práce rozebírá na příkladu fotbalového derby Slavia Praha - Sparta Praha hraném na stadionu Evžena Rošického na Strahově v roce 2008 a narušovaném fanoušky obou klubů a policií, jak o daných událostech referovala mainstreamová média (deník Sport, on-line deník iDnes.cz, Česká televize) a jak o nich informovala média samotných fanoušků - fanouškovské weby, fanouškovské magazíny. Tyto dva mediální obrazy, mainstreamový a fanouškovský, byly porovnány s cílem zjistit, jak moc se liší.cs_CZ
dc.description.abstractSports fans are an integral part of sporting events both in the world, and in the Czech Republic. Mass media write about them more than ever. And it gets and vice versa. Fans themselves now have their own ways to communicate with a wide audience, and even write and evaluate the journalists and their work themselves. The work discusses the example of football derby Slavia Prague - Sparta Prague that was played at the Evžena Rošického stadium on Strahov in 2008, and the distortions of fans of both clubs and the police, and how the events have been presented by mainstream media (newspaper Sport,website iDnes.cz, Czech television) and how they were presented by fans themselves - fan sites, fan magazines. These two media images, the mainstream one and the fan one, were compared to determine how much they differ.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMasová médiacs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectwebcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectSpartacs_CZ
dc.subjectSlaviacs_CZ
dc.subjectMass mediaen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectsupportersen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectweben_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectSpartaen_US
dc.subjectSlaviaen_US
dc.titleSrovnání obrazu fanouškovské kultury v mainstreamových médiích a fanouškovských médiíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-20
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId105688
dc.title.translatedComaparisson of media picture of sport fan culture in mainstream media and in fans mediaen_US
dc.contributor.refereeTrunečka, Ondřej
dc.identifier.aleph001480631
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csSportovní fanoušci jsou nedílnou součástí sportovních utkání jak ve světě, tak v České republice. Masová média o nich dnes píší víc než dříve. A začíná to být i naopak. I samotní fanoušci dnes mají vlastní možnosti, jak komunikovat s širokým publikem a dokonce i hodnotit novináře samotné. Práce rozebírá na příkladu fotbalového derby Slavia Praha - Sparta Praha hraném na stadionu Evžena Rošického na Strahově v roce 2008 a narušovaném fanoušky obou klubů a policií, jak o daných událostech referovala mainstreamová média (deník Sport, on-line deník iDnes.cz, Česká televize) a jak o nich informovala média samotných fanoušků - fanouškovské weby, fanouškovské magazíny. Tyto dva mediální obrazy, mainstreamový a fanouškovský, byly porovnány s cílem zjistit, jak moc se liší.cs_CZ
uk.abstract.enSports fans are an integral part of sporting events both in the world, and in the Czech Republic. Mass media write about them more than ever. And it gets and vice versa. Fans themselves now have their own ways to communicate with a wide audience, and even write and evaluate the journalists and their work themselves. The work discusses the example of football derby Slavia Prague - Sparta Prague that was played at the Evžena Rošického stadium on Strahov in 2008, and the distortions of fans of both clubs and the police, and how the events have been presented by mainstream media (newspaper Sport,website iDnes.cz, Czech television) and how they were presented by fans themselves - fan sites, fan magazines. These two media images, the mainstream one and the fan one, were compared to determine how much they differ.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014806310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV