Show simple item record

Instruction of Playing on the Baroque-Flute in the 21st Century in Comparison with Methodology o J.J.Quantz
dc.contributor.advisorSemerádová, Jana
dc.creatorRoubalová, Michala
dc.date.accessioned2017-05-08T19:08:19Z
dc.date.available2017-05-08T19:08:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50838
dc.description.abstractVýuka barokního traversa ve 21. století ve srovnání s metodikou J.J.Quantze Hlavní náplní této bakalářské práce je srovnání současné výuky barokní příčné flétny s metodikou Johannna Joachima Quantze, prostřednictvím konzultace s několika předními interprety a pedagogy, kteří vyučují hře tento nástroj (Barthold Kuijken - Royal Conservatory v Brusselu, Royal Conservatory v Haagu, Linde Brunmayr-Tutz - Staatliche Hochschule für Alte Musik - Trossingen, Jed Wentz - Conservatory of Music v Amsterdamu, Jana Semerádová - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta a Collegium marianum - Týnská vyšší odborná škola). Konkrétně se pak budu zabývat problematikou tvoření nátisku, nasazení, artikulace, držení flétny, postoje při hře apod.cs_CZ
dc.description.abstractInstruction of Playing on the Baroque-Flute in the 21st Century in Comparison with Methodology of J.J.Quantz This bachelor thesis consists of instruction of playing on the baroque flute in the 21st century in comparison with methodology of J. J.Quantz based on consultations with leading contemporary flute players (Barthold Kuijken - Royal Conservatory in Brussel, Royal Conservatory in The Haag, Linde Brunmayr-Tutz - Staatliche Hochschule für Alte Musik - Trossingen, Jed Wentz - Conservatory of Music in Amsterdam, Jana Semerádová - The Charles University - The College of Education, Collegium Marianum - Tyn school). It is focused on holding the flute, articulation, embouchure etc.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectbarokní příčná flétnacs_CZ
dc.titleVýuka hry na barokní traverso ve 21. století ve srovnání s metodikou J.J.Quantzecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-19
dc.description.departmentCollegium Marianum - Týnská vyšší odborná školacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId101434
dc.title.translatedInstruction of Playing on the Baroque-Flute in the 21st Century in Comparison with Methodology o J.J.Quantzen_US
dc.contributor.refereeBraná, Julie
dc.identifier.aleph001426277
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEarly Music Performance Practiceen_US
thesis.degree.disciplineHistorická hudební praxecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHistorická hudební praxecs_CZ
uk.degree-discipline.enEarly Music Performance Practiceen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVýuka barokního traversa ve 21. století ve srovnání s metodikou J.J.Quantze Hlavní náplní této bakalářské práce je srovnání současné výuky barokní příčné flétny s metodikou Johannna Joachima Quantze, prostřednictvím konzultace s několika předními interprety a pedagogy, kteří vyučují hře tento nástroj (Barthold Kuijken - Royal Conservatory v Brusselu, Royal Conservatory v Haagu, Linde Brunmayr-Tutz - Staatliche Hochschule für Alte Musik - Trossingen, Jed Wentz - Conservatory of Music v Amsterdamu, Jana Semerádová - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta a Collegium marianum - Týnská vyšší odborná škola). Konkrétně se pak budu zabývat problematikou tvoření nátisku, nasazení, artikulace, držení flétny, postoje při hře apod.cs_CZ
uk.abstract.enInstruction of Playing on the Baroque-Flute in the 21st Century in Comparison with Methodology of J.J.Quantz This bachelor thesis consists of instruction of playing on the baroque flute in the 21st century in comparison with methodology of J. J.Quantz based on consultations with leading contemporary flute players (Barthold Kuijken - Royal Conservatory in Brussel, Royal Conservatory in The Haag, Linde Brunmayr-Tutz - Staatliche Hochschule für Alte Musik - Trossingen, Jed Wentz - Conservatory of Music in Amsterdam, Jana Semerádová - The Charles University - The College of Education, Collegium Marianum - Tyn school). It is focused on holding the flute, articulation, embouchure etc.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Collegium Marianum - Týnská vyšší odborná školacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV