Zobrazit minimální záznam

Systém pro správu úkolů a testů
dc.contributor.advisorHolubová, Irena
dc.creatorKonopásek, Jan
dc.date.accessioned2017-05-08T19:05:50Z
dc.date.available2017-05-08T19:05:50Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50826
dc.description.abstractCílem této práce je implementace softwarového systému usnadňujícího správu domácích úkolů a automatické generování testů. Správou domácích úkolů se z pohledu vyučujících rozumí vytváření úloh a jejich zadávání studentům a oprava a hodnocení přijatých řešení. Z pohledu studentů se pak jedná o odevzdávání řešení k aktuálně zadaným úlohám a o přehled hodnocení vypracovaných řešení. Těžištěm práce je popis implementace a způsobu použití webové aplikace Assignment Manager. Součástí aplikace je kromě výše uvedených vlastností také správa uživatelských skupin, správa studentských skupin a sdílení úloh mezi skupinami v rámci přednášky a možnost částečné automatizace kontroly řešení pomocí externích "pluginů". Samostatnou částí je schopnost generování testů z uložených množin testových otázek. Aplikace byla testována ve zkušebním provozu po dobu jednoho semestru a upravována na základě připomínek studentů i pedagogů. Práce obsahuje i diskuzi kontrastu mezi původními předpoklady, na jejichž základě byla aplikace navržena, a reálnými požadavky při nasazení aplikace v praxi.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to implement a software system facilitating management of homework assignments and automated generation of tests. From the teachers' point of view, homework management means creation of problems, their assignment to students, and correction and rating of solutions. For students, it means handing in solutions to assigned problems and solution rating overview. The focus of this thesis is the description of implementation and utilization of the Assignment Manager web application. Apart from the goals described above, the application also enables the management of user groups, sharing of problems among student groups within the scope of a single course, and using external "plug-ins" for automated correction of solutions. Furthermore, it is capable of automated generation of tests from saved sets of test questions. The application was field-tested during a single semester and it was extended based on the teachers' and students' suggestions. The thesis includes a discussion of the differences between the original assumptions serving as the basis for the application's implementation and the demands of live deployment.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectspráva domácích úkolůcs_CZ
dc.subjectautomatické opravování domácích úkolůcs_CZ
dc.subjectautomatické generování testůcs_CZ
dc.subjectgenerování náhodných testůcs_CZ
dc.subjecthomework managementen_US
dc.subjectautomated correction of homeworken_US
dc.subjectautomated generation of testsen_US
dc.subjectgeneration of random testsen_US
dc.titleSystém pro správu úkolů a testůen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-02-02
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId76230
dc.title.translatedSystém pro správu úkolů a testůcs_CZ
dc.contributor.refereeHauzar, David
dc.identifier.aleph001430704
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je implementace softwarového systému usnadňujícího správu domácích úkolů a automatické generování testů. Správou domácích úkolů se z pohledu vyučujících rozumí vytváření úloh a jejich zadávání studentům a oprava a hodnocení přijatých řešení. Z pohledu studentů se pak jedná o odevzdávání řešení k aktuálně zadaným úlohám a o přehled hodnocení vypracovaných řešení. Těžištěm práce je popis implementace a způsobu použití webové aplikace Assignment Manager. Součástí aplikace je kromě výše uvedených vlastností také správa uživatelských skupin, správa studentských skupin a sdílení úloh mezi skupinami v rámci přednášky a možnost částečné automatizace kontroly řešení pomocí externích "pluginů". Samostatnou částí je schopnost generování testů z uložených množin testových otázek. Aplikace byla testována ve zkušebním provozu po dobu jednoho semestru a upravována na základě připomínek studentů i pedagogů. Práce obsahuje i diskuzi kontrastu mezi původními předpoklady, na jejichž základě byla aplikace navržena, a reálnými požadavky při nasazení aplikace v praxi.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this thesis is to implement a software system facilitating management of homework assignments and automated generation of tests. From the teachers' point of view, homework management means creation of problems, their assignment to students, and correction and rating of solutions. For students, it means handing in solutions to assigned problems and solution rating overview. The focus of this thesis is the description of implementation and utilization of the Assignment Manager web application. Apart from the goals described above, the application also enables the management of user groups, sharing of problems among student groups within the scope of a single course, and using external "plug-ins" for automated correction of solutions. Furthermore, it is capable of automated generation of tests from saved sets of test questions. The application was field-tested during a single semester and it was extended based on the teachers' and students' suggestions. The thesis includes a discussion of the differences between the original assumptions serving as the basis for the application's implementation and the demands of live deployment.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990014307040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV