Show simple item record

Marketing research of quality servises in Sport centre Palmovka
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorSrpová, Marie
dc.date.accessioned2017-05-08T19:01:42Z
dc.date.available2017-05-08T19:01:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50808
dc.description.abstractNázev práce: Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí metody dotazníkového šetření zjistit kvalitu služeb ve Sport centru Palmovka. V závěrečné části pro sportovní centrum navrhuji doporučení založené na získaných teoretických poznatcích a výsledcích průzkumu. Metoda: V marketingovém výzkumu je použit místní průzkum. Do výběrové jednotky patří zákazníci SC Palmovka, kteří byli vybráni prostým výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádaná ve formě grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, výzkum, služby, dotazník, sportovní centrum.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of quality services in Sport centre Palmovka Objectives: The goal of this work is determination of service quality offered by SC Palmovka by method of questionaire investigation. In the final part are the my recomendations for this sport center which are based on theoretical knowledge and research results. Methods: For marketing research was used the method of on-site survey. The selection is consisted from customers of SC Palmovka who were selected by simple selection. Results: The final information is organized in graphs in result section. Key words: Marketing, research, services, questionaire, sport centre.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectsportovní centrumcs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectquestionaireen_US
dc.subjectsport centreen_US
dc.titleMarketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovkacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-01
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId87468
dc.title.translatedMarketing research of quality servises in Sport centre Palmovkaen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001383522
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí metody dotazníkového šetření zjistit kvalitu služeb ve Sport centru Palmovka. V závěrečné části pro sportovní centrum navrhuji doporučení založené na získaných teoretických poznatcích a výsledcích průzkumu. Metoda: V marketingovém výzkumu je použit místní průzkum. Do výběrové jednotky patří zákazníci SC Palmovka, kteří byli vybráni prostým výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádaná ve formě grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, výzkum, služby, dotazník, sportovní centrum.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of quality services in Sport centre Palmovka Objectives: The goal of this work is determination of service quality offered by SC Palmovka by method of questionaire investigation. In the final part are the my recomendations for this sport center which are based on theoretical knowledge and research results. Methods: For marketing research was used the method of on-site survey. The selection is consisted from customers of SC Palmovka who were selected by simple selection. Results: The final information is organized in graphs in result section. Key words: Marketing, research, services, questionaire, sport centre.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV