Zobrazit minimální záznam

Elementary mathematics from an advanced standpoint
dc.contributor.advisorBečvář, Jindřich
dc.creatorKučera, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-08T18:11:28Z
dc.date.available2017-05-08T18:11:28Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50605
dc.description.abstractPráce je určena k samostudiu absolventů středních škol. Připravuje studenta, který se chystá na matematicky zaměřenou vysokou školu. Seznamuje jej s teoretickým přístupem k matematice. K tomuto účelu byla vybrána témata mocniny, odmocniny, logaritmy a rovnice, které tyto objekty obsahují. Student tak má příležitost osvojit si vysokoškolský přístup k matematice na tématech, která by měl ze střední školy dokonale ovládat. Vedle toho mu práce umožňuje prohloubit si znalosti oněch témat a setkat se s těžšími a neobvyklými příklady.cs_CZ
dc.description.abstractMine thesis is written for self-study of secondary school graduates students which prepare for the mathematically oriented high schools. It clarifies theoretical approach to mathematics. It was chosen topics exponents, square roots, logarithms and equations that contain these objects for this purpose. For this reason students are given the opportunity to gain stance to university mathematics knowledge that should be known from high school. In addition, his work allows him to enlarge knowledge of those topics and learn heavier and unusual examples.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectmocninacs_CZ
dc.subjectodmocninacs_CZ
dc.subjectlogaritmuscs_CZ
dc.subjectrovnicecs_CZ
dc.subjectdůkazcs_CZ
dc.subjectpoweren_US
dc.subjectrooten_US
dc.subjectlogarithmen_US
dc.subjectequationen_US
dc.subjectproofen_US
dc.titleStředoškolská matematika vysokoškolskycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-14
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96978
dc.title.translatedElementary mathematics from an advanced standpointen_US
dc.contributor.refereeStaněk, Jakub
dc.identifier.aleph001557372
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysics Directed Towards Educationen_US
thesis.degree.disciplineFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysics Directed Towards Educationen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csPráce je určena k samostudiu absolventů středních škol. Připravuje studenta, který se chystá na matematicky zaměřenou vysokou školu. Seznamuje jej s teoretickým přístupem k matematice. K tomuto účelu byla vybrána témata mocniny, odmocniny, logaritmy a rovnice, které tyto objekty obsahují. Student tak má příležitost osvojit si vysokoškolský přístup k matematice na tématech, která by měl ze střední školy dokonale ovládat. Vedle toho mu práce umožňuje prohloubit si znalosti oněch témat a setkat se s těžšími a neobvyklými příklady.cs_CZ
uk.abstract.enMine thesis is written for self-study of secondary school graduates students which prepare for the mathematically oriented high schools. It clarifies theoretical approach to mathematics. It was chosen topics exponents, square roots, logarithms and equations that contain these objects for this purpose. For this reason students are given the opportunity to gain stance to university mathematics knowledge that should be known from high school. In addition, his work allows him to enlarge knowledge of those topics and learn heavier and unusual examples.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015573720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV