Zobrazit minimální záznam

The Spider Game
dc.contributor.advisorPlch, Tomáš
dc.creatorZiegler, Martin
dc.date.accessioned2017-05-08T18:10:30Z
dc.date.available2017-05-08T18:10:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50601
dc.description.abstractPráce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh.cs_CZ
dc.description.abstractWe discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the game's implementation architecture that uses the OGRE library to render the 3D scene, the Awesomium and NaviLibrary libraries to render the 2D user interface that is described in HTML and the Lua library for scripting purposes. We show the technical solution that we have used to extend the Lua library, so that the scripts can start their execution automatically based on the events in the game world, and so that the scripts can pause their execution on demand.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectHracs_CZ
dc.subjectOGREcs_CZ
dc.subjectHTMLcs_CZ
dc.subjectLuacs_CZ
dc.subjectGameen_US
dc.subjectOGREen_US
dc.subjectHTMLen_US
dc.subjectLuaen_US
dc.titleHra Spidercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-07
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96971
dc.title.translatedThe Spider Gameen_US
dc.contributor.refereeBída, Michal
dc.identifier.aleph001384671
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh.cs_CZ
uk.abstract.enWe discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the game's implementation architecture that uses the OGRE library to render the 3D scene, the Awesomium and NaviLibrary libraries to render the 2D user interface that is described in HTML and the Lua library for scripting purposes. We show the technical solution that we have used to extend the Lua library, so that the scripts can start their execution automatically based on the events in the game world, and so that the scripts can pause their execution on demand.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013846710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV