dc.contributor.advisor | Plch, Tomáš | |
dc.creator | Ziegler, Martin | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T18:10:30Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T18:10:30Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/50601 | |
dc.description.abstract | Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh. | cs_CZ |
dc.description.abstract | We discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the game's implementation architecture that uses the OGRE library to render the 3D scene, the Awesomium and NaviLibrary libraries to render the 2D user interface that is described in HTML and the Lua library for scripting purposes. We show the technical solution that we have used to extend the Lua library, so that the scripts can start their execution automatically based on the events in the game world, and so that the scripts can pause their execution on demand. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Hra | cs_CZ |
dc.subject | OGRE | cs_CZ |
dc.subject | HTML | cs_CZ |
dc.subject | Lua | cs_CZ |
dc.subject | Game | en_US |
dc.subject | OGRE | en_US |
dc.subject | HTML | en_US |
dc.subject | Lua | en_US |
dc.title | Hra Spider | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-07 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96971 | |
dc.title.translated | The Spider Game | en_US |
dc.contributor.referee | Bída, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001384671 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh. | cs_CZ |
uk.abstract.en | We discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the game's implementation architecture that uses the OGRE library to render the 3D scene, the Awesomium and NaviLibrary libraries to render the 2D user interface that is described in HTML and the Lua library for scripting purposes. We show the technical solution that we have used to extend the Lua library, so that the scripts can start their execution automatically based on the events in the game world, and so that the scripts can pause their execution on demand. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013846710106986 | |