dc.contributor.advisor | Klimešová, Marie | |
dc.creator | Klička, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T17:42:45Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T17:42:45Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/50475 | |
dc.description.abstract | Práce na příkladu tvorby čtyř intermediálních umělců (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) ukazuje, jakým způsobem byl fotografický autoportrét užit k tematizaci identity, intimity a sociální problematiky v českém umění devadesátých let dvacátého století. Na příkladu těchto autorů se text rovněž dotýká prolínání fotografie s dalšími médii, jako je performance nebo instalace. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This Bachelor Thesis explores an example of four Czech artists (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) who have also worked on the field of self-portrait. It shows how the photographic medium was used to deal with topics of identity, intimacy and social issues in the 1990s. The Thesis also maps mixing of photography with other artistic means, for example performance or instalation, in work of these artists. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | fotografie | cs_CZ |
dc.subject | autoportrét | cs_CZ |
dc.subject | intermediální umělci | cs_CZ |
dc.subject | umělci používající fotografii | cs_CZ |
dc.subject | výtvarné umění | cs_CZ |
dc.subject | konceptuální umění | cs_CZ |
dc.subject | sociální tematika | cs_CZ |
dc.subject | intimita | cs_CZ |
dc.subject | identita | cs_CZ |
dc.subject | Jiří Surůvka | cs_CZ |
dc.subject | Míla Preslová | cs_CZ |
dc.subject | Milena Dopitová | cs_CZ |
dc.subject | Václav Stratil | cs_CZ |
dc.subject | 90. léta 20. století | cs_CZ |
dc.subject | Česká republika | cs_CZ |
dc.subject | photography | en_US |
dc.subject | self-portrait | en_US |
dc.subject | intermedia artists | en_US |
dc.subject | artists using photography | en_US |
dc.subject | visual arts | en_US |
dc.subject | conceptual art | en_US |
dc.subject | social issues | en_US |
dc.subject | intimacy | en_US |
dc.subject | identity | en_US |
dc.subject | Jiří Surůvka | en_US |
dc.subject | Míla Preslová | en_US |
dc.subject | Milena Dopitová | en_US |
dc.subject | Václav Stratil | en_US |
dc.subject | installation art | en_US |
dc.subject | performance | en_US |
dc.subject | 1990s | en_US |
dc.subject | Czech Republic | en_US |
dc.title | Proměny autoportrétu ve fotografii českých intermediálních umělců 90. let 20. století | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-14 | |
dc.description.department | Institute of Art History | en_US |
dc.description.department | Ústav pro dějiny umění | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 102392 | |
dc.title.translated | Transformation of Self-portrait in Photography of Czech Intermedia Artists in the 1990s | en_US |
dc.contributor.referee | Rakušanová, Marie | |
dc.identifier.aleph | 001389200 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | History of Art | en_US |
thesis.degree.discipline | Dějiny umění | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav pro dějiny umění | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Art History | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Dějiny umění | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | History of Art | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce na příkladu tvorby čtyř intermediálních umělců (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) ukazuje, jakým způsobem byl fotografický autoportrét užit k tematizaci identity, intimity a sociální problematiky v českém umění devadesátých let dvacátého století. Na příkladu těchto autorů se text rovněž dotýká prolínání fotografie s dalšími médii, jako je performance nebo instalace. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This Bachelor Thesis explores an example of four Czech artists (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) who have also worked on the field of self-portrait. It shows how the photographic medium was used to deal with topics of identity, intimacy and social issues in the 1990s. The Thesis also maps mixing of photography with other artistic means, for example performance or instalation, in work of these artists. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav pro dějiny umění | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013892000106986 | |