Zobrazit minimální záznam

Transformation of Self-portrait in Photography of Czech Intermedia Artists in the 1990s
dc.contributor.advisorKlimešová, Marie
dc.creatorKlička, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-08T17:42:45Z
dc.date.available2017-05-08T17:42:45Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50475
dc.description.abstractPráce na příkladu tvorby čtyř intermediálních umělců (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) ukazuje, jakým způsobem byl fotografický autoportrét užit k tematizaci identity, intimity a sociální problematiky v českém umění devadesátých let dvacátého století. Na příkladu těchto autorů se text rovněž dotýká prolínání fotografie s dalšími médii, jako je performance nebo instalace.cs_CZ
dc.description.abstractThis Bachelor Thesis explores an example of four Czech artists (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) who have also worked on the field of self-portrait. It shows how the photographic medium was used to deal with topics of identity, intimacy and social issues in the 1990s. The Thesis also maps mixing of photography with other artistic means, for example performance or instalation, in work of these artists.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectautoportrétcs_CZ
dc.subjectintermediální umělcics_CZ
dc.subjectumělci používající fotografiics_CZ
dc.subjectvýtvarné uměnícs_CZ
dc.subjectkonceptuální uměnícs_CZ
dc.subjectsociální tematikacs_CZ
dc.subjectintimitacs_CZ
dc.subjectidentitacs_CZ
dc.subjectJiří Surůvkacs_CZ
dc.subjectMíla Preslovács_CZ
dc.subjectMilena Dopitovács_CZ
dc.subjectVáclav Stratilcs_CZ
dc.subject90. léta 20. stoletícs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectself-portraiten_US
dc.subjectintermedia artistsen_US
dc.subjectartists using photographyen_US
dc.subjectvisual artsen_US
dc.subjectconceptual arten_US
dc.subjectsocial issuesen_US
dc.subjectintimacyen_US
dc.subjectidentityen_US
dc.subjectJiří Surůvkaen_US
dc.subjectMíla Preslováen_US
dc.subjectMilena Dopitováen_US
dc.subjectVáclav Stratilen_US
dc.subjectinstallation arten_US
dc.subjectperformanceen_US
dc.subject1990sen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.titleProměny autoportrétu ve fotografii českých intermediálních umělců 90. let 20. stoletícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-14
dc.description.departmentInstitute of Art Historyen_US
dc.description.departmentÚstav pro dějiny uměnícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId102392
dc.title.translatedTransformation of Self-portrait in Photography of Czech Intermedia Artists in the 1990sen_US
dc.contributor.refereeRakušanová, Marie
dc.identifier.aleph001389200
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHistory of Arten_US
thesis.degree.disciplineDějiny uměnícs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav pro dějiny uměnícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Art Historyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDějiny uměnícs_CZ
uk.degree-discipline.enHistory of Arten_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce na příkladu tvorby čtyř intermediálních umělců (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) ukazuje, jakým způsobem byl fotografický autoportrét užit k tematizaci identity, intimity a sociální problematiky v českém umění devadesátých let dvacátého století. Na příkladu těchto autorů se text rovněž dotýká prolínání fotografie s dalšími médii, jako je performance nebo instalace.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor Thesis explores an example of four Czech artists (Milena Dopitová, Míla Preslová, Jiří Surůvka, Václav Stratil) who have also worked on the field of self-portrait. It shows how the photographic medium was used to deal with topics of identity, intimacy and social issues in the 1990s. The Thesis also maps mixing of photography with other artistic means, for example performance or instalation, in work of these artists.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav pro dějiny uměnícs_CZ
dc.identifier.lisID990013892000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV