Show simple item record

Customer Loyalty Benefits: Three Views
dc.contributor.advisorKoubek, Ivo
dc.creatorKuš, Martin
dc.date.accessioned2017-05-08T16:25:56Z
dc.date.available2017-05-08T16:25:56Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50196
dc.description.abstractUNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstrakt Tato bakalářská práce popisuje mechanismus zákaznických věrnostních programů z několika perspektiv. Práce si vytyčuje několik hlavních cílů. Prvním cílem je seznámit čtenáře s problematikou věrnostních programů v kontextu marketingové praxe. Dalším cílem je popsat dopad věrnostních programů na firmy a jejich zákazníky pomocí mikroekonomické teorie. Třetím cílem je porovnat závěry teoretických modelů s výsledky relevantních empirických analýz. Posledním cílem je představit věrnostní programy z experimentálního úhlu pohledu - jako problém principála a agenta - a vyvodit závěry z celé práce.cs_CZ
dc.description.abstractUNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstract This thesis describes the mechanism of customer loyalty programmes from several views. We have defined few main objectives. The first objective is to introduce reader to loyalty programmes from the marketing perspective. The next aim is to describe the impact of customer loyalty programmes on firms and customers from the perspective of microeconomic theory. The third objective is to compare conclusions of theoretical models with the results of relevant empirical analyses. The last aim is to depict customer loyalty programmes as a principal-agent problem and draw the conclusions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectzákaznické věrnostní programycs_CZ
dc.subjectbariéra vstupu na trhcs_CZ
dc.subjectnáklady na změnu dodavatelecs_CZ
dc.subjectcenová diskriminacecs_CZ
dc.subjectloajalitacs_CZ
dc.subjectfrequent flyer programycs_CZ
dc.subjectCustomer loyalty benefitsen_US
dc.subjectbarrier to entryen_US
dc.subjectswitching costsen_US
dc.subjectprice discriminationen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectfrequent flyer programmesen_US
dc.titleTrojí pohled na zákaznické věrnostní programycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-14
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId105084
dc.title.translatedCustomer Loyalty Benefits: Three Viewsen_US
dc.contributor.refereeLopušník, Ondřej
dc.identifier.aleph001386590
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstrakt Tato bakalářská práce popisuje mechanismus zákaznických věrnostních programů z několika perspektiv. Práce si vytyčuje několik hlavních cílů. Prvním cílem je seznámit čtenáře s problematikou věrnostních programů v kontextu marketingové praxe. Dalším cílem je popsat dopad věrnostních programů na firmy a jejich zákazníky pomocí mikroekonomické teorie. Třetím cílem je porovnat závěry teoretických modelů s výsledky relevantních empirických analýz. Posledním cílem je představit věrnostní programy z experimentálního úhlu pohledu - jako problém principála a agenta - a vyvodit závěry z celé práce.cs_CZ
uk.abstract.enUNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstract This thesis describes the mechanism of customer loyalty programmes from several views. We have defined few main objectives. The first objective is to introduce reader to loyalty programmes from the marketing perspective. The next aim is to describe the impact of customer loyalty programmes on firms and customers from the perspective of microeconomic theory. The third objective is to compare conclusions of theoretical models with the results of relevant empirical analyses. The last aim is to depict customer loyalty programmes as a principal-agent problem and draw the conclusions.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV