Show simple item record

Minimize risk behauor in the boarding school
dc.contributor.advisorČedík, Miloslav
dc.creatorHaspeklová, Elen
dc.date.accessioned2017-05-08T15:39:10Z
dc.date.available2017-05-08T15:39:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50014
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o problematice rizikového chování ve specifickém prostředí kolejní školy. Teoretická část představuje první školu kolejního typu v České republice - Open Gate - the boarding shool. Popisuje ojedinělý systém výchovné a preventivní péče, který byl převzat a částečně přetvořen od britských boarding shool. Praktická část je zaměřena na výsledky z preventivních programů a osobních dotazníků v Open Gate. V závěru je vyhodnocená efektivita vlivu kolejního prostředí na vznik a vývoj rizikového chování student.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis discusses the issue of risk behavior in a specific environment of the school dormitory. The theoretical part is the first boarding school in the Czech Republic- Open Gate- the boarding school. It describles the unique system of educatianal and preventive care, which was taken over and partially transformed from British boarding school. The practical part is focused on the results of prevention programs and personal questionnaires in Open Gate. In conclusion, the efficiency of the impact of dorm environment on the formation and evolution of risk student behavior is assessed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectboarding shoolcs_CZ
dc.subjectkolejní školacs_CZ
dc.subjectOpen Gatecs_CZ
dc.subjectpreventivní programcs_CZ
dc.subjectrizikové chovánícs_CZ
dc.subjectBoarding Schoolen_US
dc.subjectschool dormitoryen_US
dc.subjectOpen Gateen_US
dc.subjectprevention programen_US
dc.subjectrisk behavioren_US
dc.titleMinimalizace rizikového chování na kolejní školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-12
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId111279
dc.title.translatedMinimize risk behauor in the boarding schoolen_US
dc.contributor.refereeŽáčková, Hana
dc.identifier.aleph001391299
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial and Charity Worken_US
thesis.degree.disciplineSociální a charitativní prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální a charitativní prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial and Charity Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce pojednává o problematice rizikového chování ve specifickém prostředí kolejní školy. Teoretická část představuje první školu kolejního typu v České republice - Open Gate - the boarding shool. Popisuje ojedinělý systém výchovné a preventivní péče, který byl převzat a částečně přetvořen od britských boarding shool. Praktická část je zaměřena na výsledky z preventivních programů a osobních dotazníků v Open Gate. V závěru je vyhodnocená efektivita vlivu kolejního prostředí na vznik a vývoj rizikového chování student.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis discusses the issue of risk behavior in a specific environment of the school dormitory. The theoretical part is the first boarding school in the Czech Republic- Open Gate- the boarding school. It describles the unique system of educatianal and preventive care, which was taken over and partially transformed from British boarding school. The practical part is focused on the results of prevention programs and personal questionnaires in Open Gate. In conclusion, the efficiency of the impact of dorm environment on the formation and evolution of risk student behavior is assessed.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV