Možnosti kognitivního rozvoje u dětí předškolního věku
Possibilities of cognitive development in preschool children
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/49984Identifikátory
SIS: 93562
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Volf, Petr
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
6. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
předškolní věk - kognitivní rozvoj - dítě - elementární úkolová situace - proces uvědomování - vztahy a souvislosti - utváření osobnostiKlíčová slova (anglicky)
preschool age - cognitive development - child - elementary task situation - process of awareness - relationships and connections - formation of personalityTato práce si klade za cíl vytvořit elementární úkolovou situaci pro děti předškolního věku, která by umožňovala rozvoj všech kognitivních funkcí a usnadňovala dítěti porozumění vztahům a souvislostem mezi předměty a jevy. Úkolová situace též zohledňuje širší společenský a kulturní kontext, v němž se odehrává proces učení a poznávání. Předškolní věk je obdobím, kdy se utváří osobnost dítěte a jeho kognitivní aparát, nezbytný pro přípravu do školy i do budoucího života.
This thesis aims to create an elementary task situation for preschool children, which would allow the development of cognitive functions and facilitate the child's understanding of relationships and connections between objects and phenomena. Task situation also reflects the wider social and cultural context where the process of learning and cognition takes place. Preschool age is a period when shaping the personality of the child and his cognitive apparatus necessary for preparation for school and future life.