Show simple item record

The Motivation of Parents to Choose Waldorf Education
dc.contributor.advisorŠubrová, Anežka
dc.creatorKaroušová, Veronika
dc.date.accessioned2017-05-08T15:22:30Z
dc.date.available2017-05-08T15:22:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49954
dc.description.abstractCílem práce je z velké části najít odpověď na otázky: Co přivádí rodiče a potažmo jejich děti do lavic waldorfských škol? Proč překonávají v mnoha případech dojíždění z velké dálky? Proč platí školné? Proč každý měsíc dochází na třídní schůzky? Proč pracují a pomáhají škole bez nároku na odměnu? V teoretické části je vymezen pojem motivace, zmapována určitá specifika waldorfského školství a přiblíženy nosné myšlenky z oblasti výchovy a metodiky vyučování podle Dr. Rudolfa Steinera, zakladatele Anthroposofie, z níž waldorfská pedagogika vychází. V empirické části jsou zhodnoceny výsledky výzkumné sondy zaměřené na motivaci rodičů k volbě waldorfské školy pro své děti.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is from the most part response for the questions: What is pringing parents and therefore their children to Waldorf schools? Why do they in many cases long distaches from their homes to Waldorf schools? Do they pay tuition fee? Why do they come each month to schools for parents reuninon? Why do they help school without any compensation? In the theoretical part there is a definition of this motivation, there are mapped out some specifics of Waldorf education and teaching methodology according to Dr. Rudolf Steiner, founder of the Anthoposophy it Waldorf education is based on. In the empirii part there is evaluation of the result of the research focused on investigation of the motivation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectMotivace rodičů k výběru waldorfského vzdělánícs_CZ
dc.subjectThe Motivation of Parents to Choose Waldorf Educationen_US
dc.titleMotivace rodičů k výběru waldorfského typu vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-06
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId102345
dc.title.translatedThe Motivation of Parents to Choose Waldorf Educationen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.identifier.aleph001385218
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce je z velké části najít odpověď na otázky: Co přivádí rodiče a potažmo jejich děti do lavic waldorfských škol? Proč překonávají v mnoha případech dojíždění z velké dálky? Proč platí školné? Proč každý měsíc dochází na třídní schůzky? Proč pracují a pomáhají škole bez nároku na odměnu? V teoretické části je vymezen pojem motivace, zmapována určitá specifika waldorfského školství a přiblíženy nosné myšlenky z oblasti výchovy a metodiky vyučování podle Dr. Rudolfa Steinera, zakladatele Anthroposofie, z níž waldorfská pedagogika vychází. V empirické části jsou zhodnoceny výsledky výzkumné sondy zaměřené na motivaci rodičů k volbě waldorfské školy pro své děti.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is from the most part response for the questions: What is pringing parents and therefore their children to Waldorf schools? Why do they in many cases long distaches from their homes to Waldorf schools? Do they pay tuition fee? Why do they come each month to schools for parents reuninon? Why do they help school without any compensation? In the theoretical part there is a definition of this motivation, there are mapped out some specifics of Waldorf education and teaching methodology according to Dr. Rudolf Steiner, founder of the Anthoposophy it Waldorf education is based on. In the empirii part there is evaluation of the result of the research focused on investigation of the motivation.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV