Show simple item record

Role interaktivních počítačových her při osvojování anglické slovní zásoby
dc.contributor.advisorMatuchová, Klára
dc.creatorBanáková, Lucia
dc.date.accessioned2017-05-08T14:58:57Z
dc.date.available2017-05-08T14:58:57Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49863
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá možnosti, které nabízí počítačové výukové hry studentům angličtiny jako cizího jazyka v problematice učení slovní zásoby. Vzhledem k tomu, že důraz práce je kladený na praktickou část, skládá se teoretická část z omezeného výběru relevantních teorií a konceptů v oblasti osvojování slovní zásoby a počítačových výukových technologií. Praktická část představuje původní autorsky navrženou a naprogramovanou počítačovou výukovou hru na rozšiřování slovní zásoby a následně prověřuje její funkčnost a nápomocnost prostřednictvím experimentu a dotazníkového šetření mezi středoškolskými studenty angličtiny. Poslední kapitola nabízí analýzu výsledků výzkumu a navrhuje možné vylepšení a rozšíření představené hry do budoucnosti.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis examines the possibilities that computer assisted language learning (CALL) games might provide to learners of English as a second or foreign language in vocabulary learning. Since the prominent focus is on the practical part, only a limited selection of relevant theories and concepts about vocabulary learning and CALL technologies in general is provided in the theoretical part. The practical part introduces an originally designed and programmed CALL vocabulary game and audits its functionality and helpfulness in vocabulary learning process of high school English as second language students through an experiment and a questionnaire survey. The results are analyzed in the last chapter and improvements and further extensions to the game are proposed.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectučení jazyka za pomoci počítačecs_CZ
dc.subjectučení slovní zásobycs_CZ
dc.subjectslovní hrycs_CZ
dc.subjectComputer Assisted Language Learning (CALL)en_US
dc.subjectVocabulary Learningen_US
dc.subjectWord Gamesen_US
dc.titleRole of interactive computer word games in English vocabulary acquisitionen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-16
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId104393
dc.title.translatedRole interaktivních počítačových her při osvojování anglické slovní zásobycs_CZ
dc.contributor.refereeČervinková Poesová, Kristýna
dc.identifier.aleph001387341
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Information Technology Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Informační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Informační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Information Technology Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce zkoumá možnosti, které nabízí počítačové výukové hry studentům angličtiny jako cizího jazyka v problematice učení slovní zásoby. Vzhledem k tomu, že důraz práce je kladený na praktickou část, skládá se teoretická část z omezeného výběru relevantních teorií a konceptů v oblasti osvojování slovní zásoby a počítačových výukových technologií. Praktická část představuje původní autorsky navrženou a naprogramovanou počítačovou výukovou hru na rozšiřování slovní zásoby a následně prověřuje její funkčnost a nápomocnost prostřednictvím experimentu a dotazníkového šetření mezi středoškolskými studenty angličtiny. Poslední kapitola nabízí analýzu výsledků výzkumu a navrhuje možné vylepšení a rozšíření představené hry do budoucnosti.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis examines the possibilities that computer assisted language learning (CALL) games might provide to learners of English as a second or foreign language in vocabulary learning. Since the prominent focus is on the practical part, only a limited selection of relevant theories and concepts about vocabulary learning and CALL technologies in general is provided in the theoretical part. The practical part introduces an originally designed and programmed CALL vocabulary game and audits its functionality and helpfulness in vocabulary learning process of high school English as second language students through an experiment and a questionnaire survey. The results are analyzed in the last chapter and improvements and further extensions to the game are proposed.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV