dc.contributor.advisor | Strnadová, Iva | |
dc.creator | Opekarová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T12:56:52Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T12:56:52Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/49360 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Odborná péče o děti s odkladem školní docházky" je zaměřena na analýzu odborné intervence u dětí s doporučeným odkladem školní docházky v předškolních zařízeních a v přípravných třídách základních škol. Součástí diplomové práce je také metodický obrázkový materiál, který je možné využít jako inspiraci pro systematickou práci s dětmi, které mají odklad školní docházky doporučen. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Thesis "A professional care of children with school delay" is focused on the analysis of intervention for children with the recommended postponement of school attendance. in pre-school and preparatory classes in primary schools. The thesis also includes a scheme of a Special Education reeducational aids, which can be used for possible developmental disorders which limit children entrance into the compulsory school attendance in the prescribed age. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | odklad školní docházky | cs_CZ |
dc.subject | školní zralost | cs_CZ |
dc.subject | školní připravenost | cs_CZ |
dc.subject | dílčí oslabení školního výkonu | cs_CZ |
dc.subject | specifické poruchy učení | cs_CZ |
dc.subject | ADHD | cs_CZ |
dc.subject | ADD | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | přípravné třídy základní školy | cs_CZ |
dc.subject | postponement of a school attendance | en_US |
dc.subject | school readiness | en_US |
dc.subject | developmental deficits of partial functions in school performance | en_US |
dc.subject | specific learning disabilities | en_US |
dc.subject | ADHD syndrome | en_US |
dc.subject | ADD syndrome | en_US |
dc.subject | preschool age | en_US |
dc.subject | preparatory classes of primary schools | en_US |
dc.title | Odborná péče o děti s odkladem školní docházky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-01-16 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 109102 | |
dc.title.translated | Proffesional care of children with school delay | en_US |
dc.contributor.referee | Zemková, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 001425426 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce "Odborná péče o děti s odkladem školní docházky" je zaměřena na analýzu odborné intervence u dětí s doporučeným odkladem školní docházky v předškolních zařízeních a v přípravných třídách základních škol. Součástí diplomové práce je také metodický obrázkový materiál, který je možné využít jako inspiraci pro systematickou práci s dětmi, které mají odklad školní docházky doporučen. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Thesis "A professional care of children with school delay" is focused on the analysis of intervention for children with the recommended postponement of school attendance. in pre-school and preparatory classes in primary schools. The thesis also includes a scheme of a Special Education reeducational aids, which can be used for possible developmental disorders which limit children entrance into the compulsory school attendance in the prescribed age. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014254260106986 | |