Zobrazit minimální záznam

Mathematical Olympiad
dc.contributor.advisorZhouf, Jaroslav
dc.creatorStehlík, Martin
dc.date.accessioned2017-05-08T12:50:11Z
dc.date.available2017-05-08T12:50:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49329
dc.description.abstractTato práce se zabývá soutěží Matematická olympiáda a je rozdělena na dva oddíly. První oddíl je zaměřen na její historii, organizační strukturu a také výsledky žáků v jednotlivých ročnících, jejich porovnání. Část tohoto oddílu pojednává i o olympiádě mezinárodní a shrnuje úspěchy našich soutěžících. V druhém oddílu práce je vyhodnocen vlastní výzkum o povědomí učitelů o matematické olympiádě. Výzkum byl zaměřen hlavně na to, jakou má olympiáda na školách základnu, co učitelé ví o její struktuře a hlavně co si o celé soutěži myslí, jak ji hodnotí oni a také jejich žáci.cs_CZ
dc.description.abstractThis work deals with the Mathematical Olympiad competition, and it is divided into two sections. The first section focuses on the history, organizational structure and the results of pupils in each year, comparing them. Part of this section also discusses and summarizes the International Mathematical Olympiad, mainly the achievements of our competitors. In the second section of the work is my own research on teachers' knowledge of Mathematical Olympiad. The research was focused mainly on the base of the competition at schools, what teachers know about its structure and most importantly what they think about the whole competition, how teachers and their pupils evaluate it.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmatematické soutěžecs_CZ
dc.subjectmatematematická olympiádacs_CZ
dc.subjectmath competitionsen_US
dc.subjectmathematical olympiaden_US
dc.titleMatematická olympiádacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-23
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId100360
dc.title.translatedMathematical Olympiaden_US
dc.contributor.refereeDvořák, Petr
dc.identifier.aleph001426756
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Information Technologyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - technická a informační výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - technická a informační výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Information Technologyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá soutěží Matematická olympiáda a je rozdělena na dva oddíly. První oddíl je zaměřen na její historii, organizační strukturu a také výsledky žáků v jednotlivých ročnících, jejich porovnání. Část tohoto oddílu pojednává i o olympiádě mezinárodní a shrnuje úspěchy našich soutěžících. V druhém oddílu práce je vyhodnocen vlastní výzkum o povědomí učitelů o matematické olympiádě. Výzkum byl zaměřen hlavně na to, jakou má olympiáda na školách základnu, co učitelé ví o její struktuře a hlavně co si o celé soutěži myslí, jak ji hodnotí oni a také jejich žáci.cs_CZ
uk.abstract.enThis work deals with the Mathematical Olympiad competition, and it is divided into two sections. The first section focuses on the history, organizational structure and the results of pupils in each year, comparing them. Part of this section also discusses and summarizes the International Mathematical Olympiad, mainly the achievements of our competitors. In the second section of the work is my own research on teachers' knowledge of Mathematical Olympiad. The research was focused mainly on the base of the competition at schools, what teachers know about its structure and most importantly what they think about the whole competition, how teachers and their pupils evaluate it.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014267560106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV