Zobrazit minimální záznam

Assessment and self-assessment in physical education at primary school
dc.contributor.advisorDvořáková, Hana
dc.creatorBendl, Petr
dc.date.accessioned2017-05-08T12:47:47Z
dc.date.available2017-05-08T12:47:47Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49320
dc.description.abstractPráce je zaměřena na problematiku hodnocení v tělesné výchově a jeho působení na sebehodnocení žáků. Teoretická část je tvořena osobnostně-sociální charakteristikou dítěte mladšího školního věku, analýzou sebehodnocení jako komponenty sebepojetí člověka a konečně teoretické zvládnutí obsahu a forem hodnocení na 1. stupni s důrazem na jeho cíle. Stěžejní kapitolou je teoretický popis konceptů hodnocení v tělesné výchově. Praktická část se věnuje zjišťování vlivu hodnocení na sebehodnocení žáků porovnáním paralelních dotazníkových šetření a průzkumu současných trendů v hodnocení v tělesné výchově.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is focused on assessment in physical education and its impact on pupils' self-esteem and self-assessment. The theoretical part consists of personality and social characteristics of a child under school age, self-analysis as components of human self- mastery, and finally the theoretical content and forms of assessment at primary school with an emphasis on its objectives. The key chapter is the theoretical description of the concepts of evaluation in physical education. Research section is then devoted to determining the impact on self-assessment by comparing the parallel surveys and exploration of current trends in assessment in physical education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectsebehodnocenícs_CZ
dc.subjectslovní hodnocenícs_CZ
dc.subjectznámkovánícs_CZ
dc.subjectsebepojetícs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectEvaluationen_US
dc.subjectself-evaluationen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.titleHodnocení a sebehodnocení v tělesné výchově na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-12
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId108843
dc.title.translatedAssessment and self-assessment in physical education at primary schoolen_US
dc.contributor.refereeHrabinec, Jiří
dc.identifier.aleph001424972
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce je zaměřena na problematiku hodnocení v tělesné výchově a jeho působení na sebehodnocení žáků. Teoretická část je tvořena osobnostně-sociální charakteristikou dítěte mladšího školního věku, analýzou sebehodnocení jako komponenty sebepojetí člověka a konečně teoretické zvládnutí obsahu a forem hodnocení na 1. stupni s důrazem na jeho cíle. Stěžejní kapitolou je teoretický popis konceptů hodnocení v tělesné výchově. Praktická část se věnuje zjišťování vlivu hodnocení na sebehodnocení žáků porovnáním paralelních dotazníkových šetření a průzkumu současných trendů v hodnocení v tělesné výchově.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focused on assessment in physical education and its impact on pupils' self-esteem and self-assessment. The theoretical part consists of personality and social characteristics of a child under school age, self-analysis as components of human self- mastery, and finally the theoretical content and forms of assessment at primary school with an emphasis on its objectives. The key chapter is the theoretical description of the concepts of evaluation in physical education. Research section is then devoted to determining the impact on self-assessment by comparing the parallel surveys and exploration of current trends in assessment in physical education.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990014249720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV