Zobrazit minimální záznam

Development of Managerial Skills and Team Building in the Frame of the Pro-Women Odyssey Project
dc.contributor.advisorHoráková Hoskovcová, Simona
dc.creatorLejčková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-08T11:52:17Z
dc.date.available2017-05-08T11:52:17Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49086
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o možnostech vzdělávání žen manažerek /podnikatelek. Jejím cílem je zjistit podobu vhodného vzdělávacího projektu pro rozvoj žen podnikatelek. Za tímto účelem nejprve zkoumám dovednosti typické pro efektivní manažerky, věnuji se charakteristikám manažerského rozvoje a vzdělávání, a rozebírám také některé specifické faktory mající vliv na rozvoj a vzdělávání manažerek. Následně se snažím nastínit vhodné metody pro rozvoj manažerek a podnikatelek a zvláštní pozornost věnuji vzdělávacím programům pouze pro ženy. Abych mohla lépe analyzovat jeden ze vzdělávacích projektů, zabývám se na konci teoretické části také designem a hodnocením vzdělávací aktivity. V praktické části práce analyzuji efektivitu projektu PROFI ŽENA I. a kurzu Manažerské dovednosti a budování týmu a pokouším se zjistit preference žen podnikatelek ve vzdělávání. Z průzkumu vyplývá, že ačkoli koncept dvoudenních kurzů není dostatečný pro přesvědčivé osvojení nových znalostí a dovedností, projekt se zdá být pro účastnice velmi přínosný, především z hlediska získání nových kontaktů, zkušeností, sebepotvrzení a zvýšení sebevědomí. Vhodným způsobem pro zvýšení efektivity kurzu by byla nějaká forma navazující vzdělávací aktivity - většina podnikatelek by dle průzkumu preferovala metody založené na...cs_CZ
dc.description.abstractThis master thesis discusses the possibilities of education of women managers/entrepreneurs. The aim of the thesis is to identify the form of an educational project suitable for the development of women entrepreneurs. As a result, I analyze not only the skills typical for successful managers, but also the features of managerial development and education and factors influencing the development and education of women entrepreneurs. Then I am trying to outline suitable methods for development of women entrepreneurs, with a special focus on women only training programs. In order to analyze the educational program better, I also focus on the design and evaluation of an educational activity. In the practical part of the thesis, I analyze the effectiveness of the PROFI ŽENA I. project and of the training course Managerial Skills and Team Building, and I am trying to identify the educational preferences of women entrepreneurs. Although, according to the survey, the concept of two-day courses seems to be insufficient for gaining new skills and knowledge, the project appears to be very beneficial for the participants, especially in terms of gaining new contacts, experience, self- affirmation and raising self-confidence. A good way to increase the effectiveness of the course would be some form of a follow-up...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmanažerkacs_CZ
dc.subjectpodnikatelkacs_CZ
dc.subjectmanažerské dovednostics_CZ
dc.subjectpodnikatelské vzdělávánícs_CZ
dc.subjectmanažerské kurzy pouze pro ženycs_CZ
dc.subjectdesign a hodnocení vzdělávací aktivitycs_CZ
dc.subjectwomen manageren_US
dc.subjectwomen entrepreneuren_US
dc.subjectmanagerial skillsen_US
dc.subjectentrepreneurial educationen_US
dc.subjectwomen only managerial programsen_US
dc.subjectdesign and evaluation of an educational activityen_US
dc.titleRozvoj manažerských dovedností a budování týmu v rámci projektu Pro-Women Odysseycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-20
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId111726
dc.title.translatedDevelopment of Managerial Skills and Team Building in the Frame of the Pro-Women Odyssey Projecten_US
dc.contributor.refereeBeneš, Milan
dc.identifier.aleph001390782
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce pojednává o možnostech vzdělávání žen manažerek /podnikatelek. Jejím cílem je zjistit podobu vhodného vzdělávacího projektu pro rozvoj žen podnikatelek. Za tímto účelem nejprve zkoumám dovednosti typické pro efektivní manažerky, věnuji se charakteristikám manažerského rozvoje a vzdělávání, a rozebírám také některé specifické faktory mající vliv na rozvoj a vzdělávání manažerek. Následně se snažím nastínit vhodné metody pro rozvoj manažerek a podnikatelek a zvláštní pozornost věnuji vzdělávacím programům pouze pro ženy. Abych mohla lépe analyzovat jeden ze vzdělávacích projektů, zabývám se na konci teoretické části také designem a hodnocením vzdělávací aktivity. V praktické části práce analyzuji efektivitu projektu PROFI ŽENA I. a kurzu Manažerské dovednosti a budování týmu a pokouším se zjistit preference žen podnikatelek ve vzdělávání. Z průzkumu vyplývá, že ačkoli koncept dvoudenních kurzů není dostatečný pro přesvědčivé osvojení nových znalostí a dovedností, projekt se zdá být pro účastnice velmi přínosný, především z hlediska získání nových kontaktů, zkušeností, sebepotvrzení a zvýšení sebevědomí. Vhodným způsobem pro zvýšení efektivity kurzu by byla nějaká forma navazující vzdělávací aktivity - většina podnikatelek by dle průzkumu preferovala metody založené na...cs_CZ
uk.abstract.enThis master thesis discusses the possibilities of education of women managers/entrepreneurs. The aim of the thesis is to identify the form of an educational project suitable for the development of women entrepreneurs. As a result, I analyze not only the skills typical for successful managers, but also the features of managerial development and education and factors influencing the development and education of women entrepreneurs. Then I am trying to outline suitable methods for development of women entrepreneurs, with a special focus on women only training programs. In order to analyze the educational program better, I also focus on the design and evaluation of an educational activity. In the practical part of the thesis, I analyze the effectiveness of the PROFI ŽENA I. project and of the training course Managerial Skills and Team Building, and I am trying to identify the educational preferences of women entrepreneurs. Although, according to the survey, the concept of two-day courses seems to be insufficient for gaining new skills and knowledge, the project appears to be very beneficial for the participants, especially in terms of gaining new contacts, experience, self- affirmation and raising self-confidence. A good way to increase the effectiveness of the course would be some form of a follow-up...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990013907820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV