dc.contributor.advisor | Valenta, Josef | |
dc.creator | Jirsáková, Monika | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T11:51:17Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T11:51:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/49081 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce je teoreticko-praktického charakteru a zabývá se tématem výuky osobnostně sociální výchovy v prvním a druhém ročníku základní školy. První syntetizující část se zabývá obecnými teoretickými a konkrétní metodickými východisky OSV, a dále psychologickými specifiky mladšího školního věku a jejich souvislostmi s možnostmi výuky osobnostně sociálním kompetencím. Ve druhé, prakticky zaměřené části jsou zpracovány příklady tří konkrétních programů, předkládající možné cesty implementace témat OSV do výuky v prvním a druhém ročníku, které vycházejí z principů a poznatků popsaných v teoretické části. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The introduced diploma thesis is of theoretical-practical character and deals with a theme of the personality-social training in the first two years of school education. The first synthetic part deals with general theoretical resources of the PST and also with psychological specificities of the early-middle chidhood in connection with the personality-social skills training. In the second practice-oriented part are executed examples of three specific programmes which present three possible ways of an implementation of the PST themes in school education. The programmes result from principles and pieces of knowledge described in the first part of the thesis. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | osobnostně sociální výchova | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.subject | mladší školní věk | cs_CZ |
dc.subject | kompetence | cs_CZ |
dc.subject | principy | cs_CZ |
dc.subject | metody | cs_CZ |
dc.subject | program | cs_CZ |
dc.subject | personality-social training | en_US |
dc.subject | primary school | en_US |
dc.subject | early-middle childhood | en_US |
dc.subject | competences | en_US |
dc.subject | principles | en_US |
dc.subject | methods | en_US |
dc.subject | programme | en_US |
dc.title | Výuka OSV v prvních dvou ročnících školní docházky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-22 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96606 | |
dc.title.translated | Personality-Social Training in The First Two Years of School Education | en_US |
dc.contributor.referee | Pekárková, Anna | |
dc.identifier.aleph | 001396881 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Předkládaná diplomová práce je teoreticko-praktického charakteru a zabývá se tématem výuky osobnostně sociální výchovy v prvním a druhém ročníku základní školy. První syntetizující část se zabývá obecnými teoretickými a konkrétní metodickými východisky OSV, a dále psychologickými specifiky mladšího školního věku a jejich souvislostmi s možnostmi výuky osobnostně sociálním kompetencím. Ve druhé, prakticky zaměřené části jsou zpracovány příklady tří konkrétních programů, předkládající možné cesty implementace témat OSV do výuky v prvním a druhém ročníku, které vycházejí z principů a poznatků popsaných v teoretické části. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The introduced diploma thesis is of theoretical-practical character and deals with a theme of the personality-social training in the first two years of school education. The first synthetic part deals with general theoretical resources of the PST and also with psychological specificities of the early-middle chidhood in connection with the personality-social skills training. In the second practice-oriented part are executed examples of three specific programmes which present three possible ways of an implementation of the PST themes in school education. The programmes result from principles and pieces of knowledge described in the first part of the thesis. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |