Zobrazit minimální záznam

Possibilities and Limits of Application of Project Teaching in Present School
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorVítková, Pavla
dc.date.accessioned2017-05-08T11:25:09Z
dc.date.available2017-05-08T11:25:09Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48961
dc.description.abstractDiplomová práce "Možnosti a meze uplatnění projektového výučování v současné škole" se věnuje problematice projektového vyučování na základních školách. Teoretická část popisuje terminologii projektu, projektové metody a projektového vyučování. Popsány jsou kořeny projektového vyučování a jeho vývoj na území Česka. Dále jsou rozpracovány přednosti a úskalí této metody. Praktickou částí práce je kvalitativní výzkum mezi učiteli základních škol se zaměřením na přednosti a úskalí integrace projektů do vyučovacího procesu. Připojen je návrh projektu pro žáky čtvrtých tříd základní školy.cs_CZ
dc.description.abstractThe research "Possibilities and Limits of Application of Project Teaching in Present School" focuses on issues related to project teaching on elementary schools. The theoretical section defines project terminology, project methods and project teaching. Rootage and progress of project teaching in the Czech Republic is described in the next part. Following section deals with the advantages and disadvantages of this method. The practical part of this thesis focuses on qualitative research made between teachers of elementary schools that looks at advantages and disadvantages of project integration into teaching procedure. The proposal of a project for students that attend the fourth class in elementary school is enclosed followingly.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti a meze uplatnění projektového vyučování v současné školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-12
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113056
dc.title.translatedPossibilities and Limits of Application of Project Teaching in Present Schoolen_US
dc.contributor.refereeJanošová, Pavlína
dc.identifier.aleph001392432
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Možnosti a meze uplatnění projektového výučování v současné škole" se věnuje problematice projektového vyučování na základních školách. Teoretická část popisuje terminologii projektu, projektové metody a projektového vyučování. Popsány jsou kořeny projektového vyučování a jeho vývoj na území Česka. Dále jsou rozpracovány přednosti a úskalí této metody. Praktickou částí práce je kvalitativní výzkum mezi učiteli základních škol se zaměřením na přednosti a úskalí integrace projektů do vyučovacího procesu. Připojen je návrh projektu pro žáky čtvrtých tříd základní školy.cs_CZ
uk.abstract.enThe research "Possibilities and Limits of Application of Project Teaching in Present School" focuses on issues related to project teaching on elementary schools. The theoretical section defines project terminology, project methods and project teaching. Rootage and progress of project teaching in the Czech Republic is described in the next part. Following section deals with the advantages and disadvantages of this method. The practical part of this thesis focuses on qualitative research made between teachers of elementary schools that looks at advantages and disadvantages of project integration into teaching procedure. The proposal of a project for students that attend the fourth class in elementary school is enclosed followingly.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990013924320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV