dc.contributor.advisor | Šumníková, Pavlína | |
dc.creator | Levá, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T10:59:49Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T10:59:49Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/48846 | |
dc.description.abstract | Resumé Diplomová práce se věnuje tématu rané podpory a péče poskytované dětem raného a předškolního věku s rizikovým psychomotorickým vývojem. Tato podpora v sobě zahrnuje nejen pomoc poskytovanou dětem s tělesným, mentálním postižením či smyslovými vadami, ale i jejich rodičům, kteří ve výzkumné části vypovídají prostřednictvím anonymních dotazníků o jejich spokojenosti či nespokojenosti s danou problematikou. Výsledky šetření přinášejí mimo jiné i dva stěžejní závěry, v podobě kladného hodnocení odborníků rodiči, kteří mají je i jejich děti v péči. Vedle toho se zde ukazuje i spokojenost s poradenskými zařízeními ze strany rodičů, kteří jejich služby využívají. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Resume My dissertation follows early child support and care offered to children of early and pre- school age with risk psychomotor development. This support includes not only help to children with physical, mental or sensual defects, but also help to their patents, who participate in the research by filling anonymous questionaires regarding their satisfaction or displeasure with given subjects. The results of the research show among other two fundemental outcomes based on positive evaluation of the specialists who were taking care of the children and their parents. It also shows the satisfaction with consulting services to the parents who are using using them. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | zdravotní postižení | cs_CZ |
dc.subject | smyslové vady | cs_CZ |
dc.subject | psychomotorický vývoj | cs_CZ |
dc.subject | raný a předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | podpora | cs_CZ |
dc.subject | raná péče | cs_CZ |
dc.subject | rodina | cs_CZ |
dc.subject | disability | en_US |
dc.subject | sensory defects | en_US |
dc.subject | psychomotor development | en_US |
dc.subject | early and preschool age | en_US |
dc.subject | support | en_US |
dc.subject | early care | en_US |
dc.subject | family | en_US |
dc.title | Podpora dětí raného a předškolního věku s rizikovým psychomotorickým vývojem | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-08 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96655 | |
dc.title.translated | Active support for children of early and pre-school age with risk psychomotor development | en_US |
dc.contributor.referee | Mrkosová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001389138 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Resumé Diplomová práce se věnuje tématu rané podpory a péče poskytované dětem raného a předškolního věku s rizikovým psychomotorickým vývojem. Tato podpora v sobě zahrnuje nejen pomoc poskytovanou dětem s tělesným, mentálním postižením či smyslovými vadami, ale i jejich rodičům, kteří ve výzkumné části vypovídají prostřednictvím anonymních dotazníků o jejich spokojenosti či nespokojenosti s danou problematikou. Výsledky šetření přinášejí mimo jiné i dva stěžejní závěry, v podobě kladného hodnocení odborníků rodiči, kteří mají je i jejich děti v péči. Vedle toho se zde ukazuje i spokojenost s poradenskými zařízeními ze strany rodičů, kteří jejich služby využívají. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Resume My dissertation follows early child support and care offered to children of early and pre- school age with risk psychomotor development. This support includes not only help to children with physical, mental or sensual defects, but also help to their patents, who participate in the research by filling anonymous questionaires regarding their satisfaction or displeasure with given subjects. The results of the research show among other two fundemental outcomes based on positive evaluation of the specialists who were taking care of the children and their parents. It also shows the satisfaction with consulting services to the parents who are using using them. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013891380106986 | |