Show simple item record

The specific disturbances learning children's in a primary school and some methode of solutions
dc.contributor.advisorVítečková, Michaela
dc.creatorFafejtová Táborská, Andrea
dc.date.accessioned2017-05-08T10:53:15Z
dc.date.available2017-05-08T10:53:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48816
dc.description.abstractV této diplomové práci se zabývám problematikou specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ a uvádím možná řešení. Vzhledem k provedené výzkumné sondě se v praktické části práce zaměřuji na specifickou poruchu psaní- dysgrafii. Diplomová práce obsahuje nejen teoretické poznatky, které jsem musela nastudovat k dané problematice, ale i praktickou část. Do praktické části jsem zahrnula výzkumnou sondu, která byla zaměřena na pozorování dvou chlapců při práci v pedagogicko- psychologické poradně. Praktickou část jsem vhodně doplnila příslušnými kazuistikami.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis I deal with the issue of specific learning disabilities among students at 1 primary school and mention possible solutions. Due to the research carried out by the probe in the practical part of the work focuses on the specific disorder, dysgraphia writing. The thesis contains not only theoretical knowledge that I had to study the issue but a practical part. The practical part of my research included a probe that focused on observations of two boys while working in educational and psychological counseling. The practical part, I would usefully complement the relevant case report.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectspecifické poruchy učenícs_CZ
dc.subjectpedagogicko-psychologická poradnacs_CZ
dc.subjectdiagnostikacs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.subjectnápravacs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectžákcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectspoluprácecs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectzlepšenícs_CZ
dc.subjectspecific learning disordersen_US
dc.subjectPedagogical - Psychological Consultancyen_US
dc.subjectdiagnosisen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectremedyen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectbasic schoolen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectrepairen_US
dc.titleSpecifické poruchy učení u dětí na 1.stupni ZŠ a možná řešenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-20
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96558
dc.title.translatedThe specific disturbances learning children's in a primary school and some methode of solutionsen_US
dc.contributor.refereeKrykorková, Hana
dc.identifier.aleph001425954
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csV této diplomové práci se zabývám problematikou specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ a uvádím možná řešení. Vzhledem k provedené výzkumné sondě se v praktické části práce zaměřuji na specifickou poruchu psaní- dysgrafii. Diplomová práce obsahuje nejen teoretické poznatky, které jsem musela nastudovat k dané problematice, ale i praktickou část. Do praktické části jsem zahrnula výzkumnou sondu, která byla zaměřena na pozorování dvou chlapců při práci v pedagogicko- psychologické poradně. Praktickou část jsem vhodně doplnila příslušnými kazuistikami.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis I deal with the issue of specific learning disabilities among students at 1 primary school and mention possible solutions. Due to the research carried out by the probe in the practical part of the work focuses on the specific disorder, dysgraphia writing. The thesis contains not only theoretical knowledge that I had to study the issue but a practical part. The practical part of my research included a probe that focused on observations of two boys while working in educational and psychological counseling. The practical part, I would usefully complement the relevant case report.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV