Show simple item record

Opinions and Attitudes of Unsuccessfully Moving Younger School Age Children toward Physical Activities
dc.contributor.advisorKaplan, Aleš
dc.creatorVachová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-08T10:35:55Z
dc.date.available2017-05-08T10:35:55Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48747
dc.description.abstractNázev diplomové práce: Názory a postoje pohybově neúspěšných žáků mladšího školního věku k pohybovým aktivitám Cíle práce: Hlavním cílem práce bylo zjištění názorů a postojů pohybově neúspěšných žáků mladšího školního věku k pohybovým aktivitám. Dalšími cíli bylo provedení přehledu pojmů týkající se pohybové neúspěšnosti v teoretické části, dále komparace zjištěných názorů a postojů takto definovaných žáků k pohybovým aktivitám s výsledky, které provedli Kaplan v roce 2001 a Holický v roce 2011 a kontrolní monitorování antropometrických charakteristik sledovaných souborů. Metodika práce: V práci byla použita metodika z výzkumného šetření Kaplana (2011), kde byla provedena identifikace pohybově neúspěšného žáka pomocí motorického testování. Tímto postupem byly vymezeny soubory pro následné zjišťování antropometrických charakteristik pohybově neúspěšných žáků a následně jejich postojů a názorů k pohybovým aktivitám pomocí dvou typů dotazníků. Výsledky práce: Výsledky udávají, že pohybově neúspěšní žáci provádějí pohybovou aktivitu 3× týdně a občasně. Žáci S2 tráví většinu času neaktivní činností, a to aktivitami na počítači a nebo hrou na zahradě, soubor S1 je o něco více pohybově aktivní. Sledovaní žáci a žákyně nejvíce sportují s kamarády, zejména pak chlapci, kteří ovšem se stejnými procenty...cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis title: Opinions and Attitudes of Unsuccessfully Moving Younger School Age Children toward Physical Activities Aims (goals): The main aim of the diploma thesis was to state opinions and attitudes of unsuccessfully moving younger-school-age children toward physical activities. Another aim was to create an overview of terms regarding the movement failure in the theoretical part. Further aim was to compare the opinions and attitudes of so defined children toward the physical activities to results of Kaplan (2001) and Holický (2011) and to monitor anthropometric characteristics of observed files. Methodology: The work was developed by using the method of Kaplan's research (2011). The research identified unsuccessfully moving children using a motoric testing. With this procedure the files for the subsequent determination of the characteristics of the unsuccessfully moving children were defined. Then, two types of questionnaires were used to research the opinions and attitude of the children toward the physical activities. Results: The results revealed the unsuccessfully moving children do a physical activity three times a week and occasionally. The pupils of the S2 file spend most of the time inactively, for instance by engaging themselves in computer activities or garden games. The group...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectškolní tělesná výchovacs_CZ
dc.subjectdítěcs_CZ
dc.subject8 - 10 letcs_CZ
dc.subjectpohybově neúspěšnýcs_CZ
dc.subjectschool physical educationen_US
dc.subjectchild 8-10 years olden_US
dc.subjectphysically faileden_US
dc.titleNázory a postoje pohybově neúspěšných žáků mladšího školního věku k pohybovým aktivitámcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-15
dc.description.departmentAtletikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId69457
dc.title.translatedOpinions and Attitudes of Unsuccessfully Moving Younger School Age Children toward Physical Activitiesen_US
dc.contributor.refereeJebavý, Radim
dc.identifier.aleph001387049
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSecondary School Teacher Education - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Special Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Atletikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSecondary School Teacher Education - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Special Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev diplomové práce: Názory a postoje pohybově neúspěšných žáků mladšího školního věku k pohybovým aktivitám Cíle práce: Hlavním cílem práce bylo zjištění názorů a postojů pohybově neúspěšných žáků mladšího školního věku k pohybovým aktivitám. Dalšími cíli bylo provedení přehledu pojmů týkající se pohybové neúspěšnosti v teoretické části, dále komparace zjištěných názorů a postojů takto definovaných žáků k pohybovým aktivitám s výsledky, které provedli Kaplan v roce 2001 a Holický v roce 2011 a kontrolní monitorování antropometrických charakteristik sledovaných souborů. Metodika práce: V práci byla použita metodika z výzkumného šetření Kaplana (2011), kde byla provedena identifikace pohybově neúspěšného žáka pomocí motorického testování. Tímto postupem byly vymezeny soubory pro následné zjišťování antropometrických charakteristik pohybově neúspěšných žáků a následně jejich postojů a názorů k pohybovým aktivitám pomocí dvou typů dotazníků. Výsledky práce: Výsledky udávají, že pohybově neúspěšní žáci provádějí pohybovou aktivitu 3× týdně a občasně. Žáci S2 tráví většinu času neaktivní činností, a to aktivitami na počítači a nebo hrou na zahradě, soubor S1 je o něco více pohybově aktivní. Sledovaní žáci a žákyně nejvíce sportují s kamarády, zejména pak chlapci, kteří ovšem se stejnými procenty...cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis title: Opinions and Attitudes of Unsuccessfully Moving Younger School Age Children toward Physical Activities Aims (goals): The main aim of the diploma thesis was to state opinions and attitudes of unsuccessfully moving younger-school-age children toward physical activities. Another aim was to create an overview of terms regarding the movement failure in the theoretical part. Further aim was to compare the opinions and attitudes of so defined children toward the physical activities to results of Kaplan (2001) and Holický (2011) and to monitor anthropometric characteristics of observed files. Methodology: The work was developed by using the method of Kaplan's research (2011). The research identified unsuccessfully moving children using a motoric testing. With this procedure the files for the subsequent determination of the characteristics of the unsuccessfully moving children were defined. Then, two types of questionnaires were used to research the opinions and attitude of the children toward the physical activities. Results: The results revealed the unsuccessfully moving children do a physical activity three times a week and occasionally. The pupils of the S2 file spend most of the time inactively, for instance by engaging themselves in computer activities or garden games. The group...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Atletikacs_CZ
dc.identifier.lisID990013870490106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV