Zobrazit minimální záznam

The benefits of football match for spectators
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorVeselý, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-08T10:31:15Z
dc.date.available2017-05-08T10:31:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48726
dc.description.abstractNázev: Užitky fotbalového utkání pro diváky Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat fotbalové utkání jako produkt nabízený přímým divákům na stadionu AC Sparty Praha v sezóně 2010/2011 a následně prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit spokojenost přímých diváků s užitky, jež jim fotbalové utkání přináší. Metody: V práci byla použita metoda pozorování, interview a metoda písemného dotazování. Metoda pozorování byla použita za účelem získávání informací během domácích zápasů AC Sparty Praha, interview při schůzce s odborníky z klubu a písemné dotazování pak při realizaci dotazníkového průzkumu. Výsledky: Výsledky realizovaného marketingového výzkumu ukázaly, že diváci navštěvující zápasy jsou s užitky, který jim klub nabízí, veskrze spokojeni a není vyloženě žádná oblast, ve které by shledávali zásadní nedostatky. Přesto se však práce pokouší nastínit některé návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení diváckého komfortu na stadionu a celkově k vyšší divácké návštěvnosti. Klíčová slova: užitky fotbalového utkání, AC Sparta Praha, sportovní produkt, marketingový výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: The Benefits of football match for spectators Objectives: The main aim of this diploma thesis is to describe and analyze the football match as a product that is offered to direct spectators at AC Sparta Prague stadium in the season 2010/2011 and then using marketing research determine their satisfaction with the benefits that football match brings them. Methods: In this thesis there was used three methods: the observation method, interview and the method of written questioning. Observation method was used to collect information during home matches of football club AC Sparta Prague, interview was used at the meeting with experts from the club and the method of written questioning was used to implement the questionnaire survey. Results: The results of the marketing research showed that spectators are satisfied with the benefits that club offers them and they don't see any major drawbacks. Nevertheless, the thesis attempts to outline some recommendations which should lead to improved spectators' comfort at the stadium and higher match attendance. Keywords: benefits of football match, AC Sparta Prague, sport product, marketing researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectužitky fotbalového utkánícs_CZ
dc.subjectAC Sparta Prahacs_CZ
dc.subjectsportovní produktcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectbenefits of football matchen_US
dc.subjectAC Sparta Prahaen_US
dc.subjectsport producten_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleUžitky fotbalového utkání pro divákycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId84007
dc.title.translatedThe benefits of football match for spectatorsen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001386644
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Užitky fotbalového utkání pro diváky Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat fotbalové utkání jako produkt nabízený přímým divákům na stadionu AC Sparty Praha v sezóně 2010/2011 a následně prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit spokojenost přímých diváků s užitky, jež jim fotbalové utkání přináší. Metody: V práci byla použita metoda pozorování, interview a metoda písemného dotazování. Metoda pozorování byla použita za účelem získávání informací během domácích zápasů AC Sparty Praha, interview při schůzce s odborníky z klubu a písemné dotazování pak při realizaci dotazníkového průzkumu. Výsledky: Výsledky realizovaného marketingového výzkumu ukázaly, že diváci navštěvující zápasy jsou s užitky, který jim klub nabízí, veskrze spokojeni a není vyloženě žádná oblast, ve které by shledávali zásadní nedostatky. Přesto se však práce pokouší nastínit některé návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení diváckého komfortu na stadionu a celkově k vyšší divácké návštěvnosti. Klíčová slova: užitky fotbalového utkání, AC Sparta Praha, sportovní produkt, marketingový výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: The Benefits of football match for spectators Objectives: The main aim of this diploma thesis is to describe and analyze the football match as a product that is offered to direct spectators at AC Sparta Prague stadium in the season 2010/2011 and then using marketing research determine their satisfaction with the benefits that football match brings them. Methods: In this thesis there was used three methods: the observation method, interview and the method of written questioning. Observation method was used to collect information during home matches of football club AC Sparta Prague, interview was used at the meeting with experts from the club and the method of written questioning was used to implement the questionnaire survey. Results: The results of the marketing research showed that spectators are satisfied with the benefits that club offers them and they don't see any major drawbacks. Nevertheless, the thesis attempts to outline some recommendations which should lead to improved spectators' comfort at the stadium and higher match attendance. Keywords: benefits of football match, AC Sparta Prague, sport product, marketing researchen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013866440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV