Zobrazit minimální záznam

Body care and media
dc.contributor.advisorFialová, Ludmila
dc.creatorKoubová, Magdalena
dc.date.accessioned2017-05-08T10:21:38Z
dc.date.available2017-05-08T10:21:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48686
dc.description.abstractNázev práce: Péče o tělo a média Cíle práce: Cílem práce je zhodnocení informací týkajících se péče o tělo, které nabízí současné televizní kanály. V diplomové práci je analyzována nabídka výchovně vzdělávacích pořadů, které se zabývají aktivním životním stylem a televizní reklamy související se sledovaným tématem. Metoda: Byly použity dvě metody a to metoda obsahové analýzy a metoda deskriptivní. Výsledky: Bylo zjištěno, že počet vysílaných výchovně vzdělávacích pořadů zaměřených na péči o tělo je nedostatečný. Jejich zpracování je však kvalitní. Nabídka televizních reklam je pestrá, ale svým obsahem zaměřená spíše na krásu a vzhled. Reklamy, které by podněcovaly diváka k aktivnímu pohybu a změně životního stylu, se ve vysílání neobjevily vůbec. Klíčová slova: média, reklama, zdraví, životní styl, pohybová aktivita, zdravá výživa, tělesné sebepojetí, vzhledcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Body care and media Goal of the research: The goal of this thesis project is to evaluate information available in TV programmes regarding healthy life style, fitness, and care of human body. In the thesis is analysed the available selection of educational programmes focusing on active lifestyle and the TV commercials on this topic. Research Method: There were two research methods used in the project: a content analysis method and a descriptive method. Results: The number of educational programmes regarding care of human body and healthy lifestyle available on TV is insufficient, although the quality of the programmes is high. The variety of TV commercials shown is wide, but the content of the commercials revolves around beauty and appearance. Commercials that would encourage viewers to be physically active and change their lifestyle were absent entirely. Keywords: media, advertisement and commercials, health, lifestyle, physical activity, healthy nutrition, body image, appearanceen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectživotní stylcs_CZ
dc.subjectpohybová aktivitacs_CZ
dc.subjectzdravá výživacs_CZ
dc.subjecttělesné sebepojetícs_CZ
dc.subjectvzhledcs_CZ
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectadvertisement and commercialsen_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjectlifestyleen_US
dc.subjectphysical activityen_US
dc.subjecthealthy nutritionen_US
dc.subjectbody imageen_US
dc.subjectappearanceen_US
dc.titlePéče o tělo a médiacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-09
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId61887
dc.title.translatedBody care and mediaen_US
dc.contributor.refereeTilinger, Pavel
dc.identifier.aleph001393906
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSecondary School Teacher Education - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Special Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSecondary School Teacher Education - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Special Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Péče o tělo a média Cíle práce: Cílem práce je zhodnocení informací týkajících se péče o tělo, které nabízí současné televizní kanály. V diplomové práci je analyzována nabídka výchovně vzdělávacích pořadů, které se zabývají aktivním životním stylem a televizní reklamy související se sledovaným tématem. Metoda: Byly použity dvě metody a to metoda obsahové analýzy a metoda deskriptivní. Výsledky: Bylo zjištěno, že počet vysílaných výchovně vzdělávacích pořadů zaměřených na péči o tělo je nedostatečný. Jejich zpracování je však kvalitní. Nabídka televizních reklam je pestrá, ale svým obsahem zaměřená spíše na krásu a vzhled. Reklamy, které by podněcovaly diváka k aktivnímu pohybu a změně životního stylu, se ve vysílání neobjevily vůbec. Klíčová slova: média, reklama, zdraví, životní styl, pohybová aktivita, zdravá výživa, tělesné sebepojetí, vzhledcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Body care and media Goal of the research: The goal of this thesis project is to evaluate information available in TV programmes regarding healthy life style, fitness, and care of human body. In the thesis is analysed the available selection of educational programmes focusing on active lifestyle and the TV commercials on this topic. Research Method: There were two research methods used in the project: a content analysis method and a descriptive method. Results: The number of educational programmes regarding care of human body and healthy lifestyle available on TV is insufficient, although the quality of the programmes is high. The variety of TV commercials shown is wide, but the content of the commercials revolves around beauty and appearance. Commercials that would encourage viewers to be physically active and change their lifestyle were absent entirely. Keywords: media, advertisement and commercials, health, lifestyle, physical activity, healthy nutrition, body image, appearanceen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990013939060106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV